Thursday, February 7, 2008

sijil benti!


ini sijil benti sekolah rendah saya..
bersusah payah aku memunggah segala fail2 sijil kat dalam bilik tu
igtkan dah xde..nasib baik laa jmp..
ni sumer mr tan pny pasal ar..
eh,bukan salah mr tan.. :P
tak baik taw tuduh org tua tu..
ish..mr tan ni wo de loushi..
sijil UPSR @ sijil benti sekolah diperlukan utk melayakkan ko mengambik kelas mandarin tahap I
sbb dia xmo kasik org yg blaja kat SRJK(C) pon amik
sbb it's unfair for the rest kan..
nasib baiklah jmp..klo x, dia suh tulis surat n pegi mintak cop guru besar kat sekolah rendah..
ape kess..dah lama giler x jejak kaki kat stu..
guru besar pon dh bape kali bertukar ganti..
seb baik sgt2 jmp :D
aku kebek2 *phm ke korang bhs aku guna ni??* fail td, mmg rs nk lompat2 bile jmp..haha :D
teruklah, pasni aku kena organize balik sume sijil2 aku..
err..sijil pmr rs mcm belum amik lg kat skolah..
err..
cik kak ngan cik adik dh amik?
:P
tp sijil SPM sudah amik ok..perlu tu nk masuk U :P

4 comments:

Mr J@cK said...

ok ler tue ade gak...

aku nih,abes sume sijil2 kne kncing ngan pak ti,mak kus & konco2...
skt ati lg ade la,dr ade baek xde trus xpe....

Gg said...

hohoho~aku la 'cik adik' itew ea?
aku ase cam da amek smua sjil2 yg bkenaan dgn skOLa SYG awak tuh...
hehehe

sweethOneY said...

gg
hehee..skola SYG saya yer..
eh eh..sape ke ek yg plan dulu nk lawat UFO *u know who* :)), plan nk pay a visit...sape yerk..saper yerk manusia itu??

Lily.Lulu. said...

sib baik ada .. kalau x de .. mau nanges kan ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...