Wednesday, February 13, 2008

peluang kedua..

korang percaya tak pada peluang kedua?
hmm..aku cam ade dilema lah..
bukanlah masalah berat pon, aku je yg memberatkan benda tu kot
:P
camni..dlu aku ade bestfren..
but one time,she left me..
tibe2 ok..
kitorang renggang slow2..
pastu alih2 trus mcm x kenal..
yg pasti jadik camni sejak dia ada bf lah..
yerlah,dlu masa byk ngan aku..sekarang byk ngan bf kan..
aku tak kisah lah, lagipon xkan nk kawal hidup org lak kan even dia kawan baik kte..
alasan dia xnk kawan ngan aku dlu, sbb dia cam tersepit antara aku ngan bf dia..dia serba salah..dia kata tataw nk pilih aku or bf dia..tp skrg dh jelas lah kan dia pilih sape..
oh..yg lagi satu buat aku jauh ati sgt ngan dia ni, sbb kat belakang aku dia ade ckp2 buruk psl aku gak..
hmmm..patah ati aku ngan frenship ni taw..

ok2..
ape yg aku nk ckp kat sni bukanlah benda yg lepas2 tu..
past is past..
sekarang ni..lately ni,dia cam nk berbaik2 ngan aku balik..
aku plak cam x let go lagi benda yg lepas..
dgn kater lain, hatiku masih saket yer klo terkenang ape yg dh dia buat dlu..
does she deserve a 2nd chance?
aku dh org nk kawan, aku xdelah buat tataw jer..
aku kwn..
cumanya aku tak nak lah terlampau rapat sgt mcm dlu..
kawan gtu2 jer..
tp aku ade rasa mcm x secured taw bile ckp2 ngan dia..
mcm klo ckp2 ngan dia, aku cam terpk balik..klo kat belakang aku ni,ape lah agaknya ape dia ckp..
adeh..masalah tol ar..
benda xlah pening sgt kot..
aku je yg memeningkan keadaan
:P

ape2 pon..
life must go on..
kan?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...