Tuesday, February 5, 2008

ok la tu..

i dont know y..
3 words kat atas ni cukup menaikkan angin aku..
n klo org ckp camtu kat aku, mula lah aku pon nk kerek ngan dorang..
contoh situasi ayat2 ni bleh membuatkan aku rs annoyed..

situasi 1
C : dah lunch ker?
aku : dah..
C : ngan sape? ur parents ker?
aku : taklah, my parents keje..
C : oo..so mkn ngan ur sis lah..
aku : yerps
C : ok la tu..


ha..sbb ape aku nk marah? pasainya aku tak tny ko pon ok ke x..n i dont even say tak ok..
sibuk btol lah ko ni!

situasi 2
A : ade bf?
aku : ader..
A : ok la tu...

ni pon spesis ngek sekor lg..klo aku xde bf, aku x ok? lgpon aku ade bf ka xde bf ka ade kaitan ngan ko?? tak tny ko pon ok ke x..

hmm..aku pon tataw lah..
lately ni aku cepat marah ke..
:D

3 comments:

pu3nemo said...

aku pun suka ckp cmtu la.
abstu pasni xlh ckp da la..
uwaaaaaaaaaaaaaaa

Gg said...

yang, cakap pasal okLa tu,
baru semaLam ai tgk saLam pantai timur, deme dOk cakap okLa tu..
terus teringat kat yu...
agak2, mau smua peLakon tu kene marah dengan ko nnt..hehehe

sweethOneY said...

gg
hahahaha...the fact is i cepat marah skrg :P nape tah..lgpon i marah klo org x kenal jer lah..n tgk lah nada dia jugak :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...