Friday, February 1, 2008

disaster!

okey..here's the story..
sepatutnya aku balik umah kol 9 malam semlm..
tp aku terlepas bas!!!!
tak penah2 dlm sejarah idup aku terlepas bas ni..
dahlah time2 perayaan ni plak kan..

citernya cane aku leh terlepas bas gni..
aku mmg slalu gerak dr UKM ngam2 taw..hihi
ni salah aku lah jugak..kirenya aku gerak sejam setengah b4 bas gerak..
n aku akan smpi pudu lebih kurang 10 min b4 bas gerak..
tp semalam..
ape la malangnya, aku termengelamun dalam train nk g bdr tasik selatan tuh..
n aku langsung terlupa yg after serdang, bdr tasik selatan..
matik2 ku igt serdang-salak selatan-bdr tasik selatan
n yang buat aku bengang sebengang2nyaa..
train ni xde wat annoucement..
xdelah aku nk menyalahkan c driver tu ajer..
aku pon salah jugak mengelamun..
tp at least klo dia annouce, aku tersedar lah train tu dh smpi stu..
semalam elok je train jalan dr bdr tasik selatan, br lah aku terpinga2..dalam ati ckp "eh, td tu BTS ker?"
aku udah gelabah :(
uwaa..time tu dh kol 8.30..
kuatkan ati jer doa mintak2 sempat..
dh lah dr BTS tu nk g salak selatan jauhlah puleeeekkk
bengang!! bengang!!!
dr salak selatan, aku pon patah la balik g BTS..
terkejar2 aku..uwaaa :(
barang bleh thn lah byk..satu beg sandang tepi, beg laptop ngan beg kertas..
tp dalam terkejar2 tu, aku smpi pudu ngam2 kol 9mlm..
mmg bas tu dah jalannnn!!! :((
uwaaaaaaaaaaaaaaa!!!
mmg rs nak nangis ajer di stu!!
in fact, aku dh nangis pon.. :P syytt taw....hahaha
x penah2 dalam sejarah idup aku kena pengalaman gni..
aku pk sempat lg klo aku nk g hentian duta..
sbb bas trans ni pas dia gerak dr pudu, dia akan stop kat duta..
aku pk nk amik cab..
sekali aku tny, hamek ko..dia kata rm20 pegi duta..
ngeks lah dia, bukan jauh mana pon smpi ko nk caj aku rm20..
aku pon redha ajer lah.. :( sob3..aku x amik lah cab tu sbb pk2 aku bayar dia mahal2, lum tentu sempat ke x..
pastu call lah hero aku yg sorang tuh..
dia suh aku balik ukm balik!
no..NO WAY!!
aku dah bersalam bagai ngan rumet aku..
there is no way aku nk balik ukm balik..
mak malu lah! :P hahaha
last2 aku g tdur ngan sdare aku kat kajang..

camne citernya smpi aku leh smpi umah hari ni?
next entry :P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...