Sunday, February 24, 2008

230208

bangun dah confirm lah tak brape nk pagi kan :)
aku habit bangun2 pagi mst kena terus mandi..
klo x, susah nk jmp air dah pas tu :P
tgh dok lepak2 je tgk tv,tibe2 sha bg cadangan g mid vall lak hari tu..
dh alang2 kat kl kan..
lgpon dorang ade benda yg tak beli lagi..
aku ikutkan sajork :D
tp ain xleh ikut, sbb dia ade xm pagi esoknya..
so..dlm 3 lebih ptg tu, kitorang gerak dari bangsar g mid..
g makan, pas mkn ain terus gerak balik ukm..
n kitorang sambung lah jalan2 ;)
cewahh..sgt bersenang lenang yer wiken hari tuh..
balik dlm kol 10 mlm..train delayed smpi 3 kali..saket ati aku..
org dh la ramai nk mampos..cam semot ajerk
train 1st smpi terpaksa let go jer pasal penuh giler..tolak la cane pon x dapeknya nk masuk :D
so tgu yg 2nd,dgn gagahnya tolak2 dpt masuk :D yayyy..hiks
itulah kisahnya di hari mgu..
nk tgk ape aku beli?
nnt lah ek aku update ;)

~kat ciken rice shop :)

~izza + ain

~sha + farn

~lihat ape yg kami shuping..hihi..

~kami yang kepenatan menunggu train :|

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...