Tuesday, January 15, 2008

150108

hye! hye! hye!!
hari ni aku sgt bz..
kelas pack nk mampos..
membunuh btol schedule hari ni..
kelas hari ni kol 11-2 ; 2-5 ; 5-7
ha!!
kebas dh montot aku dok dlm dewan kuliah tuh..
penat!! waaa~ penaaat!!
tp xpelah, tgl bape sem jer lagi nk grad!! :D
yayyy!!!! hihi..

btw..
thanx utk sumer komen korang utk cupcakes aku tuh :D
sgt semangat kan aku skrg membuat cupcakes..
biasalah..org baru nk belajar masuk dapur :P
sekarang ni lah br nk berjinak2 ngan dapur..
fyi, aku siap ade buku resepi sendiri :P haha...
sambil2 tolong mak aku kat dapur, sambil2 menyalin resepi :P


4 comments:

Ceera said...

memang kebas giler ar duk lama2 dalam Dk.. kesian...

Princess Redbloodsnow said...

patut arrrr enko x online2 semlm...huhu

kebas ea montot die
ciaannnn...

viruspadu said...

kelas lelama x best, buat ngantuk je...

rajin sungguh menyalin resepi ek, lepas ni buat tepek lg gambonyer ye

Ms_MER said...

Seb baik kebas montot ja..klu kebas suma..matikla x gerak2 dr Dk tuh. akak dlu siap wat marathon dr Dk ke Dk, jauh menapak plak tuhh..hazabbb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...