Tuesday, December 25, 2007

balik kampung

wahh..lamanya blog ni x update..
berhabuk dh agaknya ni :P
rayer hari tu aku balik grik..
pastu 21hb pegi umah makcik aku..
akak sdare aku tawen..
22hb balik umah opah balik..
23hb balik umah..
pastu 24hb pegi shopping ngan family aku..
25hb ade plan best..hehe

haaaa..ce tgk jadual aku..
mna lah aku sempat nk update hr tu kan kan kan..
:P

pegi umah makcik aku hari tu kan..
begitu adventurous..
kerana nk g umah dia kena naik bot @ sampan
nk g umah dia xde jalan darat..

kendurinya agak meriah lah..
mmg satu kampung lah berkumpul tolong2..
kitorang pegi one nite b4 da wedding..
malam tu akad nikah..
aku pon saje lah ikut..
x penah g tgk org akad nikah..hiks~
org lain elok jer berbaju kurung..
aku pki shirt ngan slack ajer..
nasiblah, aku bawak baju kurung satu je utk pakai ms kenduri..
malam tu meriah ngan aktiviti menebar roti canai n kukur kelapa tradisional..
rugilah pulak aku x amik gmbr dorang kukur kelapa tu..
roti canai tu kire makanan untuk mlm tu lah..
4 org penebarnya..pilih yg mn korang nak..hehe..
oklah..cukuplah takat ni..
lets pics tell the story :)

~di pagi raya~
~otw ke rumah makcik~
~jeti tpt tgu bot~
~adik sdare aku dtg jemput g umah dia~
~malam kak na bernikah~
~the couple~~kek mak aku wat bg hadiah kat pengantin~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...