Sunday, November 25, 2007

kenduri

hr ni, parents aku ajak g kenduri
mule2 aku malas
tp bile mak aku ckp klo x ikut, masak sendiri
laju je aku kater nk ikut! hehe
sblm mandi pg td, dgn rajinnya aku cuci keta
rajin x aku?
tp..ayah aku tgk aku tibe2 cuci keta, dia ckp hujan nk turun...
cettt...nyakat aku ler tuh..weekkk :P
aku pon siap2 nk g kenduri
pakai kebaya ngan selendang agi
smpi2 umah kwn ayah tu..
tgk khemah ade dua je..cket je
aku tny la ayah sape kawen ni
sekalik ayah aku ckp "..bukan kenduri kawen laa.."
WHAT??
hbs tu kenduri ape?
kenduri sunatkan anak jantan dia la korang wey!!
yang aku ni melaram bagai..adehhhh
rs nk balik umah tukar baju je..
tp dah smpi kan..so redah je la
lantak la korang nk ckp aku beriyer nk g kenduri sunatkan budak je pon
sabarrrr aje la..
so lenkali klo parents aku ajak g kenduri
aku kena tny dlu tu kenduri ape..
hiks~

6 comments:

shasha said...

hehhehe..cik kiah..cik kiah..habis melaram gi kenduri org bersunat jerr..kesian dia..haaa..jgn lupa buat tag saya yerr...

sweethOneY said...

hehee..
xpela..sekali sekala balik kg, kena tunjuk sket melaram ni..ahaks :P
okey~ nnt kte jenguk ape la yg dia tagged tu :D

nanonano said...

aahahahhaa,
ape slhnye melaram,
org da sunat, kirenye dah bley ngorat gtu,
ekekekke :p

Princess Redbloodsnow said...

hahaha! kenape lah ko x tempek gambo ko melaram seakan tuh..ekekekekeke. nak gak aku nengok :D ngehngehngeh

sweethOneY said...

hehe..bukan aku nakmo tempek la zie tp laptop aku x ok lg..pc ni xde tpt nk cocok menda alah cam aku tu :D

Ceera said...

rupenya kenduri sunat da, hehehe.. lawak lawak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...