Wednesday, July 25, 2007

TAGGED!!

"People who are tagged should write a blog post of 6 weird things about them as well as state these rules clearly. In the end, you need to choose 6 people to be tagged and list their names at the bottom of your post. Don't forget to leave a comment that says 'you are tagged' in their comments and tell them to read your blog"

aiyak kak zana..ape kasik homeworks kat org lak ni..tutor tax pon den lom siap g..hehe *alasan je tu!* ;p

ape bendanya yang pelik pasal aku ni ek..kena pk btol2 ni memandangkan aku x rasa aku seorang alien..hehee..

♀ cepat lapar : hehe..kire pelik la gak ni kan..klo aku makan kan, 3-4 jam pastu sure pewot aku rs lapar balik..hahaa..ni pelik ke kuat mkn??????? hehekk..

♀ suka fesyen pelik2..yg ala2 funky tu..kwn aku ske ckp 'taste ko ni pelik la izza!!'

♀ bile dok dekat2 ngan adik aku, ske gaduh ngan dia..tp bile dah jauh2, barula rasa wendu..hehe..

♀ aku tak ske orang usik barang2 aku..kalau kwn aku tlg lipatkan baju aku tp cara lipatan dia tu x sama ngan aku lipat, harus aku bukak n lipat balik baju tu...hehe..*moral cite, xyah tlg aku lipat baju lenkalik..hehe*

♀ kalau aku tdur, aku tak suka orang kacau aku tdur sbb aku ni terlampau alert pada ape2 bunyik..*kecuali aku dah penat gile..itu sah jatuh katil pon aku x sedar..* klo ade orang duduk senyap2 atas katil aku pon aku leh sedar..*weird ke neyh*

♀ haa..ni yang paling mempelikkan di antara segala2 yang pelik..aku boleh menghabiskan dekat setengah jam memikirkan ape la yang pelik ttg aku ni berbanding g wat tutor tax nun..pelik x?????? wahhahahaaa...*dah2..pasni aku trus g wat tutor taw..jgn bebel* ;p

buat masa ni, aku takde tagged sesape lg..tgu esok2 ek..so get ready la sesape yang rasa diri akan ditagged..ahaks..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...