Saturday, July 28, 2007

princess hourS~


yaayyy!! finally aku pon tamat dah menonton 24 episod cite ni..adoi..nak termuntah aku tgk, sbb byk sgt..hihi..seminggu lebey br berjaya khatamkan..adehh..so sape2 yg prasan stat ym aku skarang dah tadek stat princess hours k :P

bg aku, cite ni bestt..ade part happy, kelakar..sedih pon ade :( sinopsis cite dia..sorang rakyat biasa nama dia chun kyang..kena jadik gundik putera mahkota..putera mahkota ms tu nama dia putera shin..diorang ni sama sekolah..still sekolah lagi tp terpaksa berkahwin sbb wasiat org tua..plus maharaja gering ms tu..putera shin asalnya dah ade kekasih, hyo rin..tp dia patuh gak pd org tua pny wasiat..n lama2 dia pon dah mula jatuh cinta pd chun kyang ni..tp keadaan jd porak peranda bile putera yul balik..putera yul asalnya ialah pewaris takhta tp bile ayahanda dia mangkat, dia ngan mak dia dihalau keluar istana *last2 br aku taw sbb dorang dihalau bukan semata2 sbb ayah dia mangkat* nak jadikan cite, putera yul pon ske kat chun kyang..shin pon bukannya layan chun kyang baik ms tu..so yul berazam nk rampas tp nak buat camne chun kyang cintakan shin..sape nak taw lebih lanjut, belila cd ni..hihi..letih plak nk ulas pepanjang memandangkan cite ni penuh ngan konflik :D hihi..enjoy watching! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...