Sunday, July 29, 2007

aLiya saYang..

rindunya kat adik aku yang sowang ni..gmbr ni amik time aku bawak dia main kat taman..dalam ramai2 akak dia, aku la yang paling rajin melayan dia ni..hihi..tahla, aku ske layan perangai dia, keletah dia..*wpon kdg2 geram dibuatnya* kalau aku balik umah, aku slalu bawak dia g main kat taman..kalau aku nak kuar g mana2, umah kawan aku ke, jmp kwn aku ke..mesti aku bawak dia..dia pun suke sgt mengikut aku jalan2..hihi..pastu ske report kat ayah aku, 'ayah, td kan yong bawak keta laju' n bla3..hehee..hr tu ade sekali aku undur2, keta tercalar kena ranting..aku dah risau, tp aku kata kat dia, keta xde ape2..x calar pon *takot dia report ayah aku :D* hehe..

wendu sgt kat dia la..syg aliya sgt2..suka membebel plak tu..hihi..byk ckp..
penah sekali aku gaduh ngan dia..hari tu hari ahad gaduh..pastu isnin tu br aku nk balik kl..isnin tu plak dia sekolah..aku bgn lewat, so x sempat nk jmp dia b4 aku balik kl..aku tgl note kat atas meja study dia..tulis 'yong sgt adik sgt2' malam esoknya mak aku call aku, ckp dr semalam lg adik nak call aku, dia nangis tgk aku tulis gitu..hihi..aku lak yg nak nangis..err..ade yang tertny2 ke adik aku tu umur bape? adik aku tu baru darjah 1..tp tgi..hihi..ikut aku la kot ;p ramai orang kata dia mcm aku.. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...