Tuesday, March 20, 2007

smiLe cOuLd brighten the wOrLd..


:) ya..smile could brighten the world..no matter how pain we feel inside, but try to take a deep breath n smile..believe me that u will feel better :)
lately ni, ramai org kat sekeliling aku termasukla aku skali sedang merasai kesakitan hati.. tapi aku harapkan untuk korang2 yang mengalami situasi ni, supaya korang akan terus sabar dan tabah T_T hehe.. dah la..menci aku cite benda sedih2 ni, x kuasa aku..cume aku harapkan pada kawan2 aku, sabar dan tabah cos hidup perlu diteruskan..aku pon tak suka tengok korang sedih k :(

malam tadi tdur punyala besh, tarik cimut sampai nk tutup kepala tu..hihi..hujan kemain lebat, sejok je tdur.. :) sampai nak bangun pagi pon liat..ngee :D
ni perut tengah mendidih kelaparan ni..adehh..jap g kena isi ni..2-3 menjak ni makan pon tak tentu..apela aku ni..hehe..kerja dah la banyak nk buat, kalau saket mcm mana kan *aku bebel kat diri aku sendiri,layann* :P
hmm..ades..apsal asik nk mengeluh ni..hari ni trase nk kemas2 bilik la..rimas plak aku tengok bilik ni walaupun tak la brape bersepah :D ehe..jap g nk g dobi, antar baju yg dah banyak berlonggok tu :D waa..izza..banyak plak keje nak buat hari ni..heehe..daaaa~


2 comments:

ReDbLoOdSnOw said...

yap..smile could brighten da world...but now one knows the sorrow deep within...uwwwaaaaaaaaa!!!!!!! sodeh den izza...mcm nk gantung diri jek :D

sweethOneY said...

wey..cewah2..sedap je molot ko ckp gitu ek..hehe..ko jgn nk ngader..kan aku ckp..kena tabah T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...