Sunday, March 18, 2007

seLamat pengantin baru..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

1stly untuk along n kak aida, SELAMAT PENGANTIN BARU!!!!!! semoga kekal bahagia sehingga ke akhir hayat :) semalam aku pegi tidur umah along, mak ai..penat gile..sampai kol 2 lebih dok mengulit bunga telur..adoi..tp xpela, demi along aku..hihi..pastu masa kenduri td, jd tukang bagi bunga telur lak ;p hihi..besh3..masa along n kak aida sampai, aku nak snap gambar diorang tapi kak aida tu mcm malu2 la..susah tol nk pandang kamera ;p aku malas nak balik malam ni lagi sebenarnya, x puas lagi jumpa family aku, tapi..ade keja la nak buat esok.terpaksala aku balik malam ni jugak.. :(
semalam masa angah amik aku kat ukm, ade lil accident..terkejut gak aku :D tp nasib baik semuanya ok.ade motor tu dia main celah2 ske ati dia je..last2 dia tersondol keta depan keta angah, then terjatuh, nasib baik angah tak terlanggar..kalau x..isk3..x leh tdo aku dibuatnya.tu pon aku dh terjerit semalam dalam keta, terkejutnya pasal :D ngeee tapi memang padan pon ngan motor tu, main celah2 ske2 ati lagi, dahla motor tadak side mirror..klo ade mata kat blakang takpe gak..blablabla..hehee..
hmm..terbebel lak..ape2 pon, aku nak ucapkan tahniah pada along n kak aida :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...