Friday, March 30, 2007

penatnya :(

phew~ after bape hari kot tak update blog ni..finally ada gak sket masa nk tulis..letih sgt2 la badan aku ni.. assignment bertimbun cam gunung..adess..semalam i went to kajang ngan my frens..kitorang nak pegi dapatkan latar belakang syarikat yang kitorang wat analisis ni..n then..budak2 tu pon nk g amik gambar pasport skali..so rayau2 la..semalam nasib baik tak kena saman once again..hehe..asik lupa je nk display tiket parking..aiyak..seb bek je semalam..huhu..klo x, melayang la rm30..pastu masa nak amik gmbr tu kan..kena lintas jalan..kawan aku lintas tak tgk dlu motor, kan motor ni ske nyelit2 kan..nyaris2 je dia nak kena langgar semalam..ish..nasib baik sangat..kalau x.. :( n then after dah setel amik gambar, pastu pegi amik profile company, then kawan2 aku yang lain lak nk g amik profile company yang dorang buat *kitorang lain2 group* so aku, zai n nurul pon rayau2 la..lepak mcd..mam eskim je pon :P sebenarnya saje nk carik tempat nk lepak...lama gile dok dalam tu..naik lemau dah..huhu..ktorang wat mcd tu mcm rumah sendiri plak, amik2 gmbr la..gelak2 huha2 :P then skali nurul g washroom..ade sorang pekerja tu tegur, dia nak kenalan..n mintak no phone kitorang..nurul ngan sengalnya bg alasan yang penipu gile :P dia ckp sy tak pki phone..haha..nurul..nurul.. :P ha! semlm kan..masa nak g mcd tu, ade parking prob..haha..mmg malu la bile teringat :D nurul nak masuk parking tepi, tapi fault la..montot keta terkeluar..hihi..mulanya nak biarkan aje..tp tgk cam buruk gile parking keta gitu, so she keep on betolkan keta tu la, depan pastu undur2..bape kali tah gitu, x mau betol2 gak..pastu zai lak try betolkan..still fault..dah tukar2 driver pon still fault lg..last2 aku n zai out of the car..nk tulun tgkkan la bile dia undur tu..pastu tibe2 tgh syok2 guide dia tu..hehehe..tibe2 ade sorang polis penjara ni tegur, dia pki uniform lg :D dia tny nk masuk ke nk kuar ni..hahaha..mesti pakcik tu dah prasan budak2 ni lama gile nk masuk parking pong..adehh..ekekeke..malu2...pastu siap ade orang benti situ lagi tgk nurul struggling nk fit into the parking box kan..haha..aku sian je tengok nurul, sure tangan n kaki dia lenguh gile..tapi sian2 pon aku ngan zai dah tergelak2 semalam..hehe..dahla tgh hujan..seb bek renyai2 je masa tu.. :P at last, akhirnya BERJAYA!!! haahahahaa..adeh..nk tergelak aku..bukan nak, memang dah pon :P satu kajang taw our parking prob :P sengalan sungguh..

then semalam dua kali pegi 7e nk beli air pon kena tegur gak ngan abg tu..2nd time aku g, bli nescafe, pastu abg cashier tu tegur, "eh, ni macam penah nampak la..td dah dtg kan" hahaha..boley plak dia tegur gitu..segan aku :P

then around 5 pm kot gerak balik dengan badan yang sangat penat gilenya.. :( malam setelkan assignment..hmm..mcm pg td pon sama..skang je br nk rest jap..aku nantoks..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...