Sunday, March 25, 2007

im craving for food..

wakakakakaa...tajuk dh macam orang kebulur aje :P aku memang tgh lapa ni wey..malash nya nk kuar g bli makanan..tgh mam beskot tiger yg ke5 ni.. pale lak penen sket..hadey..mata pon malash je nk terbukak :D ngeee..agaknya oksigen tak smpi kat kepala kot ni, tu pasal penen..wakakak..teori aku sendiri..

semlm aku kuar ngan bf aku..g tengok citer mukhsin kat cineleisure damansara..pd aku cite tu so-so je..plus aku bengang btol ngan budak kecik yg dok kat blakang aku tu..isk3..parents dia tu leh x jgn bawak dak kecik masuk wayang..memekak je..panjat sana sini..panash je ase..hadey..
semlm kat cineleisure tu ade hip hop dance final la..lawanya dorang nari, tp tgh siok2 tgk, bf aku cuit ajak g mkn sbb pastu nk g tgk wayang lak..aku pon ngan moncong nye ikut la dia :P *protes la konon, pdhal mmg aku lapa pon time tu* :P

pastu malam td tdo lena la after dah ckp ngan someone tu.. *mst someone tu tgh senyum bace ni :P* wek wekk..saje je nk tulis gak gitu, sbb semlm someone tu dh mention gtu :P wek wek..hihi
dh2..nk g cari something to eat..huwaa...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...