Wednesday, August 24, 2011

Jumpa Mama Aryyan

Minggu lepas dah alang-alang ke Serdang, terus lajak ke Bangi. Nak pass kad jemputan by hand kat Mama Aryyan ni ha. Main terjah je rumah orang, hehe. Nasib baik plan asal ko semua dah cancelled kan, kalau tak jumpa kat Alamanda la kite :D

Makcik ni srious dah kurus kering okeh. Kalau stress pasal gemuk lagi ke apa memang aku kasik lempang je sekali. Eh, garang tetibe. Hahaha. Sebenarnya acik pun stress juge, apa taknya. Mama orang lagi kurus dari anak dara, tak tercabar ko di situ ? :P

Geram tengok Aryyan ni. Baik je, mama dia pass kat auntie Izza ni *eceh* senyap je dia. Siap boleh senyum gelak-gelak lagi bila kita agah. Ololorrrrr, comelnya kamu ni syg. Patutlah mama dia tak senang duduk kan kalau kena balik kerja lambat.

Ada rezeki Aryyan ajak mama berjalan pergi Perak ye !

<--- Nang if you LIKE

2 comments:

pRincESs_N said...

xde mkne kurus kering...perut x kempis lg...insyaAllah..x de aral ktorg smpai ke Perak nun...tq aunty sggup terjah bangi..

Redbloodsnow said...

bestnyaaaa ko dh leh pegang aryyan yunk. aku lah bilaaaa lah berkesempatan ek. jeles :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...