Saturday, September 3, 2011

Saya Nak Kawen !

STICKY MODE SEHINGGA HARI KEJADIAN :)

Kawan-kawan,

Saya ni bukannya seorang yang well-organized sangat. Kelam kabut je orangnya. Dan serabut. Jadinya, mintak maaf awal kalau ada nama yang tercicir tak dapat kad jemputan saya T__T Sorry, saya tak ada buat list nama pun.

Tapi, tak dapat kad jemputan tak bermakna tak dapat jemputan ye :) Melainkan awak jenis yang kalau takde kad, taknak datang. Itu saya tak dapat nak tolonglah.

Dengan rasa rendah hati, saya ingin menjemput kawan-kawan yang ada kelapangan sudilah kiranya untuk menghadirkan diri memeriahkan lagi majlis perkahwinan saya minggu depan.

Ini map belah perempuan di Kuala Kangsar pada 3hb September.

Ini map belah lelaki di Seri Kembangan pada 17hb September.

Mana yang tak berpeluang nak pergi Kuala Kangsar tu, aci je kalau nak datang kat Seri Kembangan, okay ?

Kalau datang kenduri saya ni, cuit-cuitlah ye. Nanti boleh ambil gambar sesama ;)

See you !


<--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...