Saturday, August 27, 2011

Home Sweet Home

Hi !

Malam Ramadhan yang ke 27. Di Kuala Kangsar :)

Tinggal lagi 2 hari je nak beraya kan, weeee tak sabar. Dalam tak sabar tu, baju raya sehelai pun tak ada. Hehehe. Kenyataan sebenar, apa pun tak ada. Tapi saya tak kisah pun.

Baru je tiba di rumah pukul 2 petang tadi. Alhamdulillah jalan tak jammed, kenderaan banyak tapi masih boleh pecut 140 km/j :P

Tak tahu nak cakap apa perasaan bila sampai rumah, tengok khemah dah pasang. Dekat hall pulak penuh kotak bunga telur, barang-barang goodie bag segala. Phew~ Dan esok lusa dah nak raya weh ! Time is running fast.. Bilik pengantin belum sempat saya usik apa-apa pun lagi.

OK lah, saya saje nak update sikit je. Hehehee. Blog pun macam sunyi sikit hari ni, ramai dah balik kampung ye. Hati-hati ok !

Bai !


<--- Nang if you LIKE

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...