Thursday, December 3, 2009

Laporan Terkini

Hallo.. :)

Lepas raya haji, terus menghilangkan diri eh aku ni. Hihi. Nampaknya raya haji hari tu bukan lembu kambing yang dikorbankan, tetapi si gadis bernama Izzatul Azma ini. Asyik tumpas di atas katil kerana demam dan juga sakit kepala melampau :(

Ni rasa macam dah sihat sikit tapi tak boleh percaya sangat sebab semalam siang pun aku sihat, terkinja-kinja ke sana sini selepas 2 hari sakit.. Ingatkan betul-betul dah sihat, sekali diri sendiri telah tertipu. Tak sihat lagi, terpaksa pergi klinik jugak akhirnya. T_T

Doakan saya cepat sembuh ye kawan-kawan supaya boleh cergas macam selalu ;p

Saaaaaaaaaayang kamu semua :)

11 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

get well soon beb....

♥z@z@♥ said...

cian ko yunk...moga cepat sembuh ek..

~dARlee zURiS~ said...

alahaii...ciannye
aku pun tak sihat gak
sebab rindu.
kau pun rindu gak ke?
*wink wink*

cepat sembuh ye budak!
;)

MiSZuE said...

ala ..sian ko..
get well soon yang

:)

lily lotus said...

get well soon ;)

LaDies 09 said...

amiennn semoga cepat sembuhhh

-eLyNhere- said...

kesiannye...
mkn obat taw! jgn ngelat!

Bapak said...

get well soon izza!

PinQib said...

Siannnnn,.
get well soon.,
cepat recover yeee.. :P

atty's said...

izza tak sht rupanya ..
rehat cukup2 tau .makan ubat ikut jadual..minum air masak byk2..

semoga izza cpt sembuh..amin

Redbloodsnow said...

alololo..demam rupernyer die. jg diri lok² ea cyg. jgn lupe mkn ubat taw.

aku rindu ko la yang :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...