Saturday, October 24, 2009

Rindu

Rindu sangat sangat kat mak ayah.

Meleleh air mata :(.

Padahal semalam dah balik rumah, tidur rumah lagi.. Hmm :(

Pagi tadi ayah tolong servis kereta aku.. Pergi cuci radiator. Sebab temperature asyik naik je kalau drive jauh jauh.

Lepas tu, dapat je balik kereta kat aku. Minyak full, siap ada bekal air mineral lagi dalam kereta tu. Ayah dah beli siap siap untuk aku :(. Duit tol semua dah letak siap dalam kereta. Aku dapat kereta tinggal nak jalan je..

Apsal tah touching gila aku malam ni. :(

Bila lah time aku pulak nak bagi duit kat mak ayah aku yer :'(Mak, kak sayang mak sangat. Rindu mak sangat :(. Nak duduk dengan mak je. Taknak duk tempat lain. Dulu selalu gaduh ngan mak, tapi sekarang kamcing.. Tadi before gerak balik SP, dah cakap kat mak minggu depan maybe tak balik kot sebab cuti kejap je. Tapi cane ni, baru sampai malam ni je, dah rasa nak balik sekarang gak..Ayah, i love u so much.. Eh, entah entah pakcik asri ni baca blog aku eh. Ayah taw aku ada blog. Kalau la ayah baca, tumpang lalu ayah.. Kak sayang kat ayah banyak banyak taw. Banyak sangat sangat :')

Dah, nak layan perasaan sentimental sorang sorang bawah selimut sambil peluk Opai.

Goodnite sweethearts!

p/s : Untuk lebih feeling, entry ini boleh dibaca selepas anda menonton PapaDom :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...