Saturday, May 2, 2009

bohsia

hye!
selamat hari sabtu korang!
hah? dah hari sabtu?
apsal kejap sangat sabtu ni..
err, ade paper hari isnin.. huwaaa!!!!!
(baru sedar dirikah izza?)

hari khamis kan akak ni amik cuti
demi nak meronggeng dengan adiknya ini
hihi
haip! bukan aku suruh yer..
aku ajak tidur UKM je ;p

kitorang pergi JJ balakong
nak tengok wayang.. hiks!
kalau tengok wayang, tak brape suka pergi alamanda neh
seat tak best..yang, sejak bila kita sama tinggi neh?
owh..
sejak ko pakai high heels and aku pakai pumps ;p

tujuan keluar hari tu nak pergi tengok wayang
kitorang pilih nak tengok citer bohsia - jangan pilih jangan hitam :D
sebab hari tu hari khamis kot
dan bohsia ni pun dah lama tayang kan
dalam hall tu tak ramai orang
best.. best!



ni ost dia
suka je aku ngan zue dengar
haha
tapi kelakar, lirik dia.. haha
haip! sapa yang 18 thn ke atas je boleh dengar ;p
oh, bohsia ni best lah
aku suka je tengok
puas hati tengok citer ni

dik, kalau ko nak tengok
pergi download ah.. ;p










9 comments:

Shafie said...

sorang hijau..sorang merah.hehe
dgn pop corn siap :P

:: p R i n c E s S _ N :: said...

lagu die mmg kureng ajo...cencor.....

:: p R i n c E s S _ N :: said...

study woi study..hahahahha...

Nem0 o0h Nem0 said...

aku tak sempat nak tgk cite ni,ramai kt best..

ezaty said...

hahahaha
ciss!mentang2 umo saye ta bape nk cukop..
ahhaahahaha c(=

PinQib said...

nk tgk bohsia,.rituh kuo tgk xmen

MiSZuE said...

hehe

best kan lagu ni yang
wehuuuuuuu..

Redbloodsnow said...

huhuu...siap amik cuti lg tueee zuee semate² utk berhuha ek...klo aku kat sn..gerenti aku join sekaki..hikhik


besh ehz citer tuh.teringin gak nak nengok..:P

sweethOneY said...

shaf
hehee
beser ar.. dh mcm traffic lite
klo shaf nk join kena pakai kaler oyen.. hiks

ayein
taw xpe beb
tp rancak, i laikkk

nemo
best.. tgk ar ;)

zaty
ehhehe
mmg saje nk bg ko dengki
tgk ar dik
besh

pinqib
tgk ar
sokong pilem tempatan.. cewahhh :P (dan dan pun..ahha)

zue
haha
amik ko lagu tu
penat aku donlod
kui3

zie
hehe
tu la yang
if ko dekat sni kan lg besttt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...