Friday, May 29, 2009

):

rindu kakak aku..
yang berbaju hijau adalah itu adalah kakak aku
(info tambahan : beliau juga merupakan girlfren aku)

baru berangan-angan nak jumpa hari ni
malam ni boleh tidur sama
boleh huha-huha )';
sebab esok nak pergi kenduri kat sungkai sama-sama )';

tapi..

tak semua kita rancang akan menjadi kan.. )';
she has a problem..
that she can't make it today to come to my house )';

so, akak zuris..
esok sama ada saya pergi dengan adik saya..
ataupun saya tak dapat pergi..

mintak ampun sangat kak kalau tak dapat datang )';
tak berani nak janji lagi neh..

apa-apa pun,
aku nak ucapkan

SELAMAT PENGANTIN BARU

kepada..

akak zuris dengan akak as

dan juga...

SELAMAT BERTUNANG

kepada cik ayein

dah nak jadi tunang orang pun kan ko babe..
macam tak cayo den.. hiks


8 comments:

joegrimjow said...

kamo bile lagi?

Shafie said...

alahai..
sayep pon rindu korang..ops..
gadis bermata coklat n kelabu kn..
(btl kn kali ni) :p

x mengapa..sure ade sbb dibalik itu..

atty's said...

tu lor kan.tak semua yg kita rancang akan menjadik..

tak tau dpt ke tak g umah ayien

ezaty said...

weyhh,,mate korang menakotkan..
=P

:: p R i n c E s S _ N :: said...

huhuhu..cayo ke x..ko kne cayo gaks...hehehhe

MiSZuE said...

:(
rindu ko jugak..
sedeh:(

Dakjaat™ said...

ai.. sedihnya... patut pun zumidoh mengadu kat i dia boring ... :p

Redbloodsnow said...

a'ah yang..yg dirancang mmg selalu nyer x menjadi kan :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...