Friday, March 20, 2009

ramainya nak makan mcd

eh, mementang sekarang mcd murah gile waktu lunch hour
semua pun berpusu-pusu nak pegi kan
termasuklah aku ek? ;p
hehe

semalam beratur dari simpang nak masuk mcd tu
adeh~ tak sangka lak macam ni punya ramai orangikutkan hati nak patah balik je
tapi dah alang-alang kat situ
redah jugak la ;p








9 comments:

MiSZuE said...

makan sorang2=(

Faizah_Haris said...

makk aiii pjg tuu.....

atty's said...

tu ler za..mmg gitu pun selalu sjk mcd dah murah nie

~dARlee zURiS~ said...

muak dah tengok muka mcD tu.
bila kepci nak buat lak ek??

:: p R i n c E s S _ N :: said...

nk mkn mcD..g time t.ari...bebaloi..

sweethOneY said...

zue
tu la.. cian aku ):

kak faizah
tu la kakk
akak on diet.. xleh kan? hehe

kak ty
tu la kak.. sy lak gatai g joing sekaki.. hahaha

kak zuris
hehe
rs2 kepchi nk buat gni ke ek?

ayein
taw xpe..
tp nape la xde ayam goreng sekali ek dlm set tuuuu

Shafie said...

woow ramai..
kalau lapo da bunyi dlm keta tu..huhu

Redbloodsnow said...

perhhhh!!! tuh baru sesak padat kan :P

sweethOneY said...

shafie
aah.. klo tgh lapo, mau jd hulk hogan kt stu.. hahaha

zie
tu la yang
x dulik dah israel x israel.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...