Sunday, February 1, 2009

erghhh~

masuk-masuk je parking depan meja kitorang
lepastu membawa sekali bau-bau yang sangat tidak enak
sumpah tak tipu
bau diaaaaaaaa
busuk gileeeee!!!!!
ketiak beracun ke hape dorang ni
leh koma orang bau~

aku ngan adik-adik dah tak selesa dah
tak dapat tahan-tahan lagi ok bau dia
nak tukar meja dah tak boleh sebab order dah key in
nak taknak terpaksa hadap la jugak kan

aku tengok meja kiri kanan depan belakang dia
semua pakat tutup idung
haha

yang aku dengan kakngah plak
dok hidu tgn masing-masing
bau perfume sendiri jadi penyelamat
haha
tapi dah mcm orang hidu gam je aku rasa
jap-jap dok hidu tangan..
haha

dah lama-lama
bau dorang tu pun dah sebati dalam piza tu kot
haha

puhlis laaaaaaa
kenapa bau korang ni busuk nak mampos ha?
mandi tu sental la ketiak, kaki suma tu
ke sibuk sangat keja sampai takleh nak mandi?
baju ko tu bape tahun sekali ko tukar ha?
tension aku







7 comments:

Shafie said...

oh2..ni ka gangguan tu..
kna pakai mask nk mkn ctu :p

sepet a.k.a zack_u said...

alamak...kalo aku pon...
sumpah jeling maot...
aku spray je minyak mangi aku kt situ..xtahan gile bau keji..haha!!

~dARlee zURiS~ said...

hahahaa..
naya2

bau dah sebati ngan pizza ek?
sedap tak??
hahahahaa ;P

:: p R i n c E s S _ N :: said...

weckks....geli gilerr...

MiSZuE said...

hahaha..sekali dia angkat tiak die..lajuk jek bau kuar kat enko wakakakka..sedap x pizza tu yang campor bauan spesel..haha

Redbloodsnow said...

eeeyyyeewwww..klo aku kompom termuntah kat c2. sumpah arr..aku x tahan cium bau² yg kurenggg mengenakkan arr acu oii

uuweekkk..pengotor seyy dorg tuh.leh aku maginkan bau tuh weh ...hahaa

nanonano said...

kikiki :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...