Friday, December 12, 2008

saya tukang gunting rambut

nyna mintak tolong aku guntingkan rambut dia
dia nak buat fringe
mula2 aku takmo la kan
rosak rambut orang kang naye ;D

tapi setelah dipaksa2
terpaksa la jugak aku buat
takde jaminan rambut mu rosak ye adik..
>:)

end up, fringe nya menjadi..hehehe
phewwww~
kang tak pepasal ada orang mengamok dengan aku
sebab rambut dia senget..hahaha ;p

ade sape2 lagi mau aku potongkan rambut?
hehehe






14 comments:

roxy exchange said...

FEA NK.. =P

ok x kalo fea wat camtu??

eLiyaShaKa said...

boleh arrr partime kat salon..ehhe

MiSZuE said...

hari tu kan yang aku tgh meroyan aku gunting rambot aku sendirik wakakakaka...abesss senget benget
pastu aku biarkan jek..
semlm baru aku sedar aku sangat selebet..adek aku lah tukang betolkan...

kehkehkeh.
ok abes cerita hehehe

nanonano said...

oowhh ambut nyna ke
engkat adek yg kecit tuu

nanonano said...

lorr nk engok.

nanonano said...

nak nak.
tp bukan ambut
kuku bley?
jumaat dah ni
:p

nanonano said...

wehhhh
dok on9 ker ri ni?
sejak2 lepak kat umoh ni susoh nguh nk tgk yer on9..
grrr..

isha said...

tunjuk la gamba rambut yg akak potong 2
klau cantek nak jgk

~dARlee zURiS~ said...

saya angkat kaki!
larikkkk!!! =P

NoTy But Nice Zhoe said...

hoho... guna gunting biasa plak tuh.. hebat2... hhee

lily lotus said...

alaa tunjuklah pic..ngeh ngehh..tp akak caya cantik..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

meh wat tuk aku lask....

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aku pn pnh gntg rmbt yaya..sukses2...

Redbloodsnow said...

senasib ler kte yanggg oiiii
jadik tukang guntng
aku lak tukang gunting si minie tuh..haissshhhh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...