Tuesday, October 21, 2008

office aku


entry ni khas utk acik zue yang nak tgk keadaan office aku
especially tpt solatnya..hihi

office aku ni kecik aje
mmg kecik yang hamat
takpela..ini branch je
hopefully t dapat la pindah tempat best sikit
haha
time tu aku dah belah dah pon ;p
lalala..2 dec ni habis
lalalala

ops~ sambung citer..
firstly meh tengok workstation aku
serabut kan?
meja aku yang hujung sekali tu..

office aku ni,
disebabkan kecik je kan
tempat sembahyang tak proper la
sembahyang kat celah2 almari fail tu ha
haha
tak kisahla camne pon
janji dapat sembahyang kan

korang nampak pintu ni?
ini plak pantry..
serabut betul penuh fail
ape kaitan plak pintu and pantry tu ek?
kaitannya..
bila kita nak sembahyang,
kita bukak pintu tu bagi tutup ruang tu
korang tengok gambar bawah ni kasik paham ;p
sini lah tempat kitorang sembahyang
sedih la jugak kan tadek tempat proper
tapi..nak buat cane ;D
terima seadanya kan..hihi
korang tgk tempat yang aku bulatkan tu
aku tak taw sampai bila almari tu dapat menampung fail tu
tunggu masa nak runtuh je tu ;p








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...