Tuesday, October 21, 2008

office aku


entry ni khas utk acik zue yang nak tgk keadaan office aku
especially tpt solatnya..hihi

office aku ni kecik aje
mmg kecik yang hamat
takpela..ini branch je
hopefully t dapat la pindah tempat best sikit
haha
time tu aku dah belah dah pon ;p
lalala..2 dec ni habis
lalalala

ops~ sambung citer..
firstly meh tengok workstation aku
serabut kan?
meja aku yang hujung sekali tu..

office aku ni,
disebabkan kecik je kan
tempat sembahyang tak proper la
sembahyang kat celah2 almari fail tu ha
haha
tak kisahla camne pon
janji dapat sembahyang kan

korang nampak pintu ni?
ini plak pantry..
serabut betul penuh fail
ape kaitan plak pintu and pantry tu ek?
kaitannya..
bila kita nak sembahyang,
kita bukak pintu tu bagi tutup ruang tu
korang tengok gambar bawah ni kasik paham ;p
sini lah tempat kitorang sembahyang
sedih la jugak kan tadek tempat proper
tapi..nak buat cane ;D
terima seadanya kan..hihi
korang tgk tempat yang aku bulatkan tu
aku tak taw sampai bila almari tu dapat menampung fail tu
tunggu masa nak runtuh je tu ;p








13 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sedey dow tpt smbyg...y x thn tu pntu serbaguna ok..pantri oso...tp x pe..jnji dpt smbyg....kan..

ezo said...

comeynye tempat sembahyang..
betul..janji leh sembahyang, dah kira ok..

almari tu cuba ko goyang2 sikit..
tak pun buat terlanggar dengan kuat ke..

mana tau runtuh..
hahaha

Dakjaat™ said...

uit!! pics bilik boss takde ker? .. nak tengok gak .. ngahahaha! ;p

~dARlee zURiS~ said...

heheee..xperlah
ti pas hbs study,mana tau blh dpt opis canggih.skali bilik besar trus ek ;)

MiSZuE said...

hehe..cm gini rupenye..tempat ko cam strategik jek yang...hujung sekali tuw...hehe..klu bos ko lalu nampak ke ???

ala xper janji leh solat kan,yg almari tue aku no komen la yang hehe..nk tggu runtuh dulu baru tukar baru kot hehe

nanonano said...

cakappppp..
mcm die dah permenent je kat ctuuuu..
wek !

Redbloodsnow said...

ko orite lg ade tmpt semayang..aku lak langsung xde
selalu aku qada' kan solat zuhur n asar :(

lg sadis taw

QueenWizza said...

uik..ni tempat keje nye ek..
hehe..xbley tido ar kalu ngntuk
hehe..ala..intern je pun kan..x kesah ar.. nnt keje tmpt len gk pun kan.. ;)

Nem0 o0h Nem0 said...

kalo opis kecik pun,
tp de bos dan opis mate yg gielrr best,mmg syoookk kn?
x terasa la cm sempit sgt ..=)

eYaNacOMeY said...

hehe..izza... dulu tmpt praktikal kiter pon cenggini jugak rupenye.. opis kecik sajork.. tmpt solat lak penuh dgn komputer lama..tmpt solat..dlm bilik Server lagik..huhu..

ezo said...

bila ko nak balas komen ni?
x sabar dah ni nak menjawab..
haha

sweethOneY said...

ayein
tu la..
pintu serbaguna tu..
takpela..jnji ade gak tpt smyg kan

ezo
haha..sadis kan
tp tu la, janji ade sudahla..
kang satu hal plak klo xde tpt smyg..
almari tu try ko sandar, mst runtuh

dakjaat
hehe..
bilik bos tak terpk lak nk snap :P
bilik bos pon sama serabut

kak zuris
tu la kak
hihi
tp menjeles la org len leh ngelat2 baring kt surau :P

zue
tu la yang
tpt aku mmg strategik..
ujung donia :P

almari tu tahla..
klo ko korek2 sikit fail kt depan tu, mau terburai blakang nya..haha

nano
alaa
mna ade..
kan dh sebut 2 dec ni belah..hik3 :P

along
tu lagi sadis ek yang..
takpela..
t klo ade peluang keja tpt lain, ko blah la :)

wizza
hehe
aah, intern jerk..
tp tu la, xleh la nk tedo2 jap waktu lunch hour :P

nemo
aah yang..wpun opis aku tecik..
tp beshh..nasib baik la.
klo x, menambahkan kan lg sempitnyaa

eyana
hehe
seb bek skrg dh jd ra, sme kemudahan ade kann
bilik solat siap de aircond lg :P

ezo
haha
tak menyempat2
:P

Eida said...

time keja... kalu ada yang terlepas kentut... mesti parah... keh keh kehhh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...