Monday, October 20, 2008

hari ni hari isnin

morning korang~
hmm..sad news la
hari tu aku tak jadik pegi UKM pon
ade la masalah2 tertentu
buat rugi je aku apply cuti kan..
tapi takpela..
ade hikmah tu tak pegi (:

pagi ni datang opis
mak aku bekalkan nasi himpit ngan kuah kacang
tak habis2 lagi mood raya
yerlah, open house masih ade maa ;p
ni baru lepas makan dengan budak2 opis la ni
boss g kursus hari ni
tu yang boleh dok makan2 sme..hihi
kalau boss ade, segan lah
taktaw kenapa.. ;p
korang dah makan ke?
meh2 jemput datang opis aku ekkk

psst..esok2 aku buat entry tajuk
hari ni hari selasa plak ok?
before mekna tu komeng ckp
baik aku ckp dlu ;p









15 comments:

chik Star said...

hihi.
na tgk rantai izza.
ganaz o0oww ,
:P

MiSZuE said...

hari ini hari isnin..saya sangat bosan line macam haramsssssss

hehehe..

nanonano said...

aagagaggaga,
bru nk cakappppppppp...
jaat taoooo..
potong ckp owg,
wek !

Redbloodsnow said...

hehe...xpe yang...at least ko leh gak gune cuti yg ko apply tuh wat rehat² :P

aku x mkn arr kuah kacang. sbb kulit muke aku sensitip ngan kkcg,...cittt... :(

~dARlee zURiS~ said...

lawa rantai
leh pijam??;P

shasha said...

nak la sikit nasi impit ngan kuah kacang...hheheeh...

lie_nurulz said...

mak siap bekal lagi anak nak g kije..
anak manje tol..huhu

bOnda said...

beshnyer nasi impit kuah kacanggg!!!ni buat bOnda rasa lapar nih (ceh..alasan padahal tadi baru lepas santap nasik spinggan!!!) huhuhu...

Dakjaat™ said...

uiii! lama tak usik dia nie .... kot2 dah lupe kat Dakjaat.... hooo! takpe.. takpe... ;p

filantera said...

eerrr UKM? tlg laa jgn dari kampus UO, sbb cam familiar...:D

ezo said...

xpelah,xde rezeki kan..

len kali pun boleh...

filantera, die ni dak KDO la..
baiknya ati tolong jwbkan..
haha

sweethOneY said...

chik star
hehe kak as
ganas kan :P
meh nk bg kt kak as pakai lak :P

zue
haha
hari ni line tenet aku lak gilew yang

nano
hehe
seb bek potong ckp
klo potong lidah?
agagaga

along
tu la long
aku dok berehat sakan je kt umah hr tu :P

kak zuris
boleh2.. *baling rantai kat kak zuris :P

kak sha
hihi
dah habis la kak :P

nurulz
ngeh3
selagi lum kawen
xpe bermanje ngan mak :P

bOnda
hihi
slagi leh mkn, kte mkn bonda :P

dakjaat
ala dakjaat ni..
ne de lupa lorr
hr tu x online ..hihi
xkan wendu? :P

filantera
ngeh3
KDO lor..
filantera UO ke?

ezo
ko mmg baik ati + terlebih rajin
saket pewot aku gelak taw..hahahaha

ezo said...

hahaha..
aku memang terlebih rajin...
:D

kelakar ek..
kikikikiki..

eYaNacOMeY said...

tuelaa..xde rezki nk jumpa cik izza..hmmm

Memory said...

haritu beria suh aku pg :D ni ko plak tak pg :D tp takpe..mesti ada sebab ko tak pg tu kan :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...