Thursday, October 9, 2008

berangan

[upload je balik gambar lama, janji ade gambar ;p]

hari ni rasa kemalasan la korang
hihi
dah petang baru membebel malas kan
nasib baik boss tadek petang ni
hooorayy~
pagi tadi bangun2 je dah pk nk MC
actually aku mmg tak sedap badan pon
sik bersin2 je, sore pon sengau rock..ekekeke
tapi tahap masih mampu g keja
so aku pun merajinkan la diri
simpan cuti utk masa depan..hihi
eceh..lagak mcm staff kan
padahal budak praktikal ;p

pagi tadi boleh aku lupa jalan g opis?
jangkit ngan mekna la ni
patutnya dari lorong kuar umah aku tu
amik kiri..arah g ipoh
ni aku g amik ke kanan, arah nak g pekan kuala

dh pulas stereng, baru terpk
apsal aku ikut sini pulak ni?
so tak malunya, aku pun buatla 3 penjuru..ecehh ;p
mcm la depan tu jalan mati, ye tak..hehe
mst macik jual kuih depan tu heran je
budak ni nak ke mana sebenarnya ;p








7 comments:

nanonano said...

brangan ke sape hor??

MiSZuE said...

hehe ko nape yang..ko sebenarnye sajek jek amik kanan kan..sbb ko malas nk p keje hehehe

:P

:: p R i n c E s S _ N :: said...

mst tgh angau...2 mrepek msk smpang...

Faizah_Haris said...

lorrrr...awatnyaaaa??? hehehe...sian....

neh nak demam raya kot.....
take k yer....

eYaNacOMeY said...

hehe.. biaselaa.. kdg2 kite ade time2 sengal gitu..hikhik..

p/s:: nie musti tgh angau neyh..hahaha

Redbloodsnow said...

hahaha..ape yg ko fikirkan tuh acuu oii
berangan nk kawen ngan nua yek :P

sweethOneY said...

nano
berangan igt ke kamu la yang

zue
haha
tu tandanya mmg dh x pk nk g kije la tu :P

ayein
tgh mamai, mls nk g kije :P

faizah
haha
tak la kakk
tak demamm lor :P

eyanacomey
:P tu la yang
tu time fius tgh syot la tu..hahahaa

along
hahahaha
klo berangan nk kawen ngan nuar, tiap2 menet aku pk..cewaahh..aku tipu! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...