Monday, October 13, 2008

aktiviti hari ahad

hye korang~
camat petang..
hihi..lembap lak update hari ni ek
korang dok kuar masuk,
tgk entry yang sama je kat atas
susahla lappy ngak ade ni
nak transfer gmbr susah tol
pc ni plak zaman jepun
aku nak donlod pc suite pon tak compatible
haih~

ha..nak citer ape ek
aku tadep citer sgt lor sebenarnya ;p
hari ahad hari tu kan
lambat gilew aku mangun taw
kol 11 pagi agaknya ^___^
sehari je seminggu dpt bangun lambat gitu
tapi cam dah buang masa je bangun lambat kan
bangun2 jer, adik aku c arip tu ajak g kuala lak
g pekan la tu maknanya
korang jangan tataw plak taw
bile aku sebut kuala tu means kuala kangsar la ;p
org perak cenggitula ckpnyeh..hehe

arip nak beli barang sikit
pastu nak beli sleeveless
aku layan je, lantak ko la dik
bukan dwet aku, dwet ayah
haha ;p
ayah aku boleh bg dwet cukop2 je..
ayah aku ckp klo bagi lebih2
aku yang hentam t
haha
memang pun,
aku takleh g teman adik aku beli biskut2 sme ni
kang mcm2 aku nak amik :D
tapi ayah aku masih ade perasaan kesian upenya
dia bagi lebih gak ;p
takleh tengok woo muke kesian anak dia ni..haha
kesimpulannya hari tu, beli..

1.detergent -> arip pny
2.mini cornetto -> wpun aku yang amik,
tapi sume orang leh makan kan..lalalala
3.drummet ayamas -> err..aku gak amik,
tp seperti alasan di atas..hik3
4.susu coklat dutch lady -> err..sape ek yang hamik ni?
5.toothpaste safi oren tu..sedapp -> kalau
dah aku yang puji tu, sape yang pny ek?
6.sleeveless -> dah tentu arip yang pny

wah..tu je ke?
clap3..unbelieveable tak habis rm100 pong
tu pun, jenuh pujok napsu taw..
kalau ikut aku, nak amik eyeliner la
nak beli pemangi keta la hape la
adoi2..memang la pempuan tu mcm2 dia nak beli kan ;p

sementara tgu arip dok pilih2 baju
tibe2 je dia nak melintas depan aku
citttt
tu la sleeveless merah yang dia hamik
dia terpengaruh ngan aku ke? lalalala ;p
dapat tgk bayang2 gtu jer la..haha
aku lupa nak snap gambarnya :D








14 comments:

MiSZuE said...

tootpaste safi sedap ko makan ke hape hikhik..

ewah baik lak ko ek x amik memacam susah nak caye..nasib ko x beli ikan lagik wakakaka..

tudung baru bau kedai hahaha lariksss

nanonano said...

awat mcm xsempat nk bace habes entry ni??
huhuhu
nk lik lu..
esok smbung bace
:p

MiSZuE said...

nano bleh plaks cmtue wakakaka..na na..lawak jek..

farah aminuddin said...

pemurahnye ur dad..hihi

:: p R i n c E s S _ N :: said...

tjawab seorg kakak...kne bwk adek2...hrp2 adek2 igt...huhuhhuhu

she.nono said...

hahahaha..
pndi ayah u wat belanjawan...
kompem2 abesh kalu ank dye yg sulong ni pat wet manyak..
jgn caye ngat tuh..
bab sopim mmg no1..
hahahahaha
;p

p/s: t'ingt lak tyme hols kt ktn awi 2...hehehehe

ezo said...

huu..
ko memang..
kalau ade duet sikit mula la ramban mata nak beli mcm2..
macam aku jgk..
muahahahaha

Letting the time pass me by said...

Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir Batin..

Thanks for dropping by at Inspirasi Aliff..

Jangan lupa baca posting terbaru...

http://inspirasi-aliff.blogspot.com/

Memory said...

macam best je ko soping..wah..weh..tu ke ko di hadapan cermin itu?

roxy exchange said...

sopink ngan adik erk..hehehehe..

Tny said...

Owh! Nama adik kita sama =)
Errmm.. teman bershopping.. skali ngn dia pun shopping!!! :p

Dakjaat™ said...

eeee.... nak taip pe pun dah terlupe.. sowie..huhuhu .... ilang konsentrasi .. alahai .. mosan~ mosan ~ mosan dan mosan~ muak~

Redbloodsnow said...

waaa..dad x suh belikan utk along pape ker acuuuuu...arrgghhhh along nak gakssss..hiksss!!!

ehem² lawo ko in tudung tuh
winkkkkk winkkkk

sweethOneY said...

zue
hahah
sedappppp
aku mkn buat cicah ngan lemang..lalalala :P

ikan aku x reti beli la :P

nano
mung dh khatamkan ke belum ha?

zue
na tu memang..hik3
boleh siap smbg esok :P

farah
hehe..pemurah la sgt..cian tgk mke anak2 :P ekekekeke

ayein
ko taw xpeee
kije aku kt umah ni membawak dorang kuar je..antar dorang balik hostel la ape la..tp aku suka je antar arip ni balik hostel, sbb kwn2 dia suka ckp aku cantik..wakakakakka :P

nono
hehe
kamu shopping lg gilew taw
ite senyap2 je tgk kamu beli mcm2 taw kt kntn hr tu.

bluwek!

ezo
ko taw xpe
nasib baik aku ni jenis reti gak saving :P lalalala

letting the time pass me by
mak ngai nick..
panjangnya..hik3

slamat hari raya

memory
haah
aku la itu yang gomok

roxy
hehe
takla alang
teman adik beli barang2 dia nk balik skola jer

tny
ekkk? hihii
glamor kot nama arip ni :P

dakjaat
err
dakjaat okey x? :(
susah ati lor tgk dakjaat gni

along
hehe
acu ne de shopping pon along oiiii
neman adik beli barang nk balik hostel jer

psst2..tudum murah je :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...