Monday, September 1, 2008

opis dah berwajah baru ;p

hye korang!
selamat berpuasa v7
sorrylah biarkan lama2 n3 makananv7 tu kat atas
saje jer nak uji iman korang
kasik pahala poser korang bertambah sket ;p

hehehehe

yang sebenarnya,
3 hari ni kepala aku penin secara melampau lak
mmg takleh nak buat keja ape
tdur jer, denyut2 je ase pale
huh!
nasib baik sekarang dah okey sket
dah ku telan panadol sepapan ;p

okeyla, takmo bebel lama2 la
aku semangat nak tunjuk kat korang ni
hasil kitorang berpenat lelah sabtu hr tu ;p
mula2 meh la tgk keadaan ofis aku sebelum dimakeover


yerr..
aku taw opis aku buruk..
opis aku kecik
tak lawa cam opis korang ;p
janganlah menghina sangat taw..

jum tengok pulak aksi2 mengecat

saleh mcm pro mengecat taw ;p
aku baru buat sket
dah lenguh
gedik2 la panggey si saleh ni tlg sambung ;p
hahaha
bile lagi mau membuli saleh ni kan?
selalu beliau je membuli aku
sytt..jangan gtaw dia taw.. ;p

dan hasilnya
TADAAAA!!! v7

korang tgk azreen tgh wat ape tu
tgh membetulkan connection pc aku
hahaha
itu adalah perkara paling penting ;p

terang sket bijik mata tgk kaler cani
nak amik pink karang, cian kat bebudak laki tu ;p
dah penat2 keja, boss pon lanje kepchi

sebabkan aku kesian kat korang
korang puasa kan..
masa bace n3 ni, mst blum berbuka lagi kan
so, aku tunjuk makanan lite2 sajork ;p
hihi

SELAMAT BERPUASA KORANG!!!

eh..chop2!!
apsal cam tak lengkap ek n3 ni??
ohh..patutlaaaa
sebab tadep gambar aku lagi la ;p
hehehe

muke tak bermaya jer
hmm..tadep mood hari tu
):








7 comments:

lil^RED799 said...

terang beliang ha mata nengok kaler kunen!!!!

tic said...

uyooo... salute artggg.. combinatiuon this two colours mmg superb... cantik dah opis die.. ;)

Princess Redbloodsnow said...

wahhh..theme kunen ek opis baru ko
daulat tuanku ler klo ginie ek..haha

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wah...da cm opis draja gtu..cun gk kuneng..tp ai ttp gn pink ye...awt mate hang lbam beb..x ckup tdoq ka..ke tlbey tdoq..ha..jwb2..

she.nono said...

wah2....
gler ajin kamu erk moncit...
muahahahahahaha....
kn da ckp swo amek pink..
asl kuneng gak neyh??
ish2...
degil!!
nk kne pok neyh!!!
watchaa!!!

camat pose yang!!!
muah2...
hehehe

Known as IDZ said...

hahah... terang benderang ko!!!

yg last tu x tahan... 'xlengkap' kunun... :P

sweethOneY said...

lilred
tapi nape ngantoks gak ni?

hahaha

tic
hihi
bagi ceria sket opis
dia pon nak lawa2 jugak :P

along
aah, ngan aku2 sekalik berdaulat taw
hahahaha

ayein
hehe
pink cian dak laki t wey
penin pale dowang
mataku lebam, malam b4 tu nangis..hahahahahahaa

nono
wek2..tak apat pok ite :P
muah2 jugak untuk kamu, nakmo monteng2 puasa yer yang (:

ite wendu kamu la

idzwan
ehehehe
saye cuma berkata perkara yang benar2 belakaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...