Friday, August 8, 2008

lambat online?

lambat online hr ni?
hihi
saye di rumah sekarang ni
aku bukan masuk keja lambat yer uols
aku ponteng tak masuk keja langsung
ahahahahaha
alkisahnya bangun pagi tadi
rasa tak larat
badan panas sket
tekak perit
sah, ni demam2 manje
so, aku pon memanjekan la diri aku
sambung tdur..ekekeke
ai bukan ponteng yer uols
ai caket..sob3 ;p
sedar2 kol 10..
baru je nak g mandi
phone bunyi
my boss yang call la ;p
aku angkat la

"assalamualaikum.."
"waalaikumsalam..ko baru bangun tdur ke za?"
"err..tak la..saye tak sehat la en Z"
"ohh..dah jmp doktor? takpelah, ko rehat la yer hari ni.."
"sorry en Z, saye lupa nak bgtaw tak masuk ofis hari ni.."
"tu la..aku dok cari mana iza ni, kena culik ke ;p" *ampeh boss aku*

psst..boss aku sangat baik ati taw ;p

pastu, aku pon g mandi
siap2 trus balik umah :D
jap2 ag nak g klinik amik MC
err..nak amik MC 2 hari bulih x?
esok malas la plak nk g tije dah kat umah ni..
hikhik








5 comments:

MiSZuE said...

alahai ciannye dia..cakit erks..patut xder bau ko yang hehe:P

xper amik je mc 2 hari rehat cukup2 eks...jgn skip mkn ubat okey:)

nanonano said...

ape bende kat tengah2 pp tu yer..
lalallalala~
:p


jum cuti sok..
hihi

nanonano said...

ehh cm lawa lak nengok lips die..
kai pe har??
maybelin?? le gapo??
ececcecehhh

:: p R i n c E s S _ N :: said...

skg ni pantang saket sket je..trus amek MC...rajen jmp doc...nk gak MC r...

sweethOneY said...

zue
zue..
isk..
dah amik cuti
tapi sehari jer ):
nk balik umahhhhhh
waaaa..sape2 nk tlg jd driver aku?

nano
hehe..yg kat tgh2 pp tu ape tahhhhh..dush2 kat dia.. ;p
err..pakai lip ice mentholatum je ngan pakai lip gloss..menthol pny jugak.hehee ;p

ayein
eh..haruslaah kan ;p tp takleh lelama sgt, t dtg opis keje melambak tgu :|

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...