Tuesday, August 5, 2008

err..JJ lagi?

semalam balik ofis dalam kol 6
tukar pakai jeans..
suh farra n along *cousin aku* siap2
jumm~
kte ke JJ lagi!!
ahahahahahaa
siler la trime kenyataan
tadep mall lain yang besh kat ipoh ni =P

farra yang amik gambar ni
klo korang pasan,
ade sorang pak guard kat stu
tataw la dia ni pasan farra nak amik gmbr dia ke ape
tibe2 dia cam angkat2 tgn marah2
ape daaaa~
tp kitorang wat bolayan jerk =P

ha, b4 kuar
sempat lagi okeyyy berposing2 kat depan umahshengaall gile muke balik keja..ahahaha
kat dalam JJ pon sempat gak posing ag
taw je la..farra tu suka nah snap2 gmbr org
org nak snap gmbr dia xmo
dush2~
*farra tgh tak senang duduk aku update2
dia tak dpt bace lagi..hihi*

err..aku TERshopping kah?









4 comments:

MisZuE said...

ala kan ko kaki shupping ..pantang g mall haha..

eh jumpe nemo eks..:P

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

best kan dapat shopping

Princess Redbloodsnow said...

haha..tershoping ler tuh...
ko rembat ape lak kali neh yang
asyik menyopping jek ko tuh ek..dushhh dushhh

:: p R i n c E s S _ N :: said...

yeahh..ter tiu pkara bese...bilerr de duit..sumer nyerr ter...ter....ahakz!! tp aritu aku g JJ balakong..idok ade kenan pon..ke mate aku senget...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...