Wednesday, July 9, 2008

kuantan..here i come =P


wahhh..mcm terlebey awal sude n3 ni..
padahal nak peginya mgu depan..
18-20 july nanti..

sangat excited okey!
saya terujaaaa!!!!

tujuan utamanya g kuantan nak bercuti ngan my girls
yerlah..sejak zatil balik, tak sempat2 nak jmp lagi..
so, 3 of us akan pegi bercuti..
b4 zatil fly balik and tawon depan la plak jwbnya baru jmp..

ehem2 yang..
i dh tak sabar nk pakai itu locket okey =P

ok2..the story is even tujuan asalnya lain
tp rasanya dah alang2 g kuantan tu
ade la nak jmp beberapa org (:

ade sorang ni..
helps me a LOT!!!
dari nak fetch kat airport smpi la hal nak sewa2 keta ni
tanak bgtaw lagi sapekah yg dimaksudkan itu..
tgu smpi jmp nnt (:

ahhh..really cant wait la!!!

weols akan stay kat balok beach
tgk aktiviti yang bleh wat kat stu cam ok gak la..
ade jet ski..vroom2!!

hikhik..

aku ni sejak dr lagi tringin weh nk nek jet ski ni
tapi tak penah naik..
so harap2 kali ni dpt la lepaskan kejakunan aku ni =P

one more thing..
ade beach bar okeh!

nak kena g beli capri pants ni..
haha

ops..terover lak =P

p/s wehh..kot2 tetibe cuti aku tak diluluskan cane?
no..no..tidak mungkin!
aku tetap akan coti jugakkkkkk =P

dulik!









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...