Tuesday, July 8, 2008

kena buli =P


KUALA KANGSAR - Seorang kanak-kanak berusia 9 tahun dikesan telah
dibuli oleh kakaknya untuk mencuci keretanya. Namun begitu, setelah
disiasat, kanak-kanak tersebut mengaku dengan rela hatinya menolong kakaknya
untuk mencuci kereta tersebut. Oleh itu, dakwaan menggunakan tenaga kerja
kanak-kanak terhadap Izzatul, kakak mangsa telah digugurkan =P

pssstt..layan je la aku merapu ek..hahaa

**********
*******
****
***
**
*
*
*

weeee!! rajin gile adik pompuan aku yg sorang ni..
dia dari tgh hari lagi dok ngajak aku cuci keta okeh!
aku mls btol bab2 nak cuci keta ni..
ni pon cuci mak yg paksa..hihi
nak anta carwash, adik aku dh offer nak tolong kan..
tp idakla aku zalim nah biar dia cuci sorang2.. =P

rajin adik yong ni taw..
meh sni upah 20 sen =P

eh..change topic jap..
bebudak skrg ni kan mna nak 20 sen kan..
td aku dgr adik ngan ayah sembang..

ayah : esok lanje 20 sen je taw *ayah aku gurau je..idakla kejam nk bg 20 sen je..hihi
adik : ala ayah ni..20 sen mna cukuppp..beli air..tak pon beli kuih dah habis..
ayah : habis tu, adik nak bape?
adik : nak duit kaler ijau..
ayah : amboiii! manyak cantekkkkk.. =P

haaa...tgk tu..nak duit kaler ijau je weh..
takkan la budak skolah rendah bawak duit lanje rm5 sehari
over tu =P
tp ayah aku layan dia ckp je..
g skolah duit lanje dia rm1 je klo x silap aku..
budak2 mna leh pegang duit manyak2 taw =P










3 comments:

nanonano said...

tp skunk..
kat kantin pun, ns spinggan sehengget lebey dahh..
xkn nk mkn ns lemak kosong..
nk gak mkn ns lemak ayam kan..
mane nk dpt ns lemak ayam 50sen??
air 50sen??
xckuppppp tu ayahhhh..
bg not ijau lewwww..
hihihi :p

Princess Redbloodsnow said...

haha..nak wet kaler ijo jek die ekkk..dushhh dushhh
samer ler ngan wet lanje z dulu²
z nyer lanje pown sehingget jek..ciann gak nengok aku..hahaha

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh...rm1?? cukup ke dik oi....minyak da nek...adik kne mntk rm2 plaks pasni neyh...meh cni kak ain ajr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...