Friday, July 11, 2008

ek eh..kurang ajarnya..


tadi ade sorang client call..
aku yang buat dia nye akaun + tax

puan M : helo..saya nak ckp dengan org yg buat akaun sy hari tu..
cik izza : yer..saya la yang buat..
puan M : oh..kak, sy nak tny psl sy buat tax..bla3..
*ade ke dia panggil aku kak!! pdhal dh penah jmp..umur pon lam 30 pon dia tuh..ciss!

(tibe2 pas tepon kat laki dia)

enchek Y : kak..sy nk tny ni..sy pny income tax dh submit ke?
cik izza : dah..knp encik?
enchek Y : hmm..ni ade org emigration ni..dorang mintak nak tgk sy pny income tax form..
cik izza : kan saya ade bagi salinan pd puan M hari tu..
enchek Y : PAP!! *dia letak tepon!!!!!! (bayangkan je la munyi letak tepon camtu ek..hahahahaa)

haishhhh..dalam ati aku..
berasap btol..
kurang ajar btol la..
dahla dr mula2 nak buat akaun hr tu dah prob laki bini ni
sekali aku PANGG karang br taw!

tapi aku kan..ehem..
ayu..
lemah lembut..
sopan santun..

*kasik can la ekkk..hahaha..

so aku tadek la marah pon..
just dalam ati je ckp..
nape la kureng sgt ni..
kte ni tlg dia kan..
ape slhnya ade sket budi bhs tuh..

haish!!










6 comments:

myfisol said...

loor..main letak gitu je..sib baik la yang menjawapnya seorang yg lemah lembut...:)

Giler Graphic said...

ngahaaa biasa la tu kak izza..customer always rite je..
dulu mase bety kerja sabo je dengar bebelan bos sebab customer mengadu.
salah nya customer tu..kadang bila tanya "confirm ke nak print ni kak??" dia tgk sekali imbas je.."confirm da..jalan terus" pastu da print banyak2.."ey apa ni salah eja ni...taknak la" pergh~!! cam *!@$@% hahaha bety da beraksi untuk sementara waktu..kekeke;p

nanonano said...

sound gni klu org tepon ckp kasor2..
"korok mung!*
hihihi :p

MiSsZuE said...

hish kijam itu org kan..sabo2..gitu ler org malaysia..penuh sopan dn santunn

pasneh ko lempang jer die lelaju..ngeh!(klo ko jumpe die lagik ar)

Chika Chika said...

sebab itu Allah tidak menciptakan Chika to walk in your shoes.

tq
bye

AHAHAAHHA

:: p R i n c E s S _ N :: said...

x soka customerr cmtu...selfish...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...