Friday, July 11, 2008

ek eh..kurang ajarnya..


tadi ade sorang client call..
aku yang buat dia nye akaun + tax

puan M : helo..saya nak ckp dengan org yg buat akaun sy hari tu..
cik izza : yer..saya la yang buat..
puan M : oh..kak, sy nak tny psl sy buat tax..bla3..
*ade ke dia panggil aku kak!! pdhal dh penah jmp..umur pon lam 30 pon dia tuh..ciss!

(tibe2 pas tepon kat laki dia)

enchek Y : kak..sy nk tny ni..sy pny income tax dh submit ke?
cik izza : dah..knp encik?
enchek Y : hmm..ni ade org emigration ni..dorang mintak nak tgk sy pny income tax form..
cik izza : kan saya ade bagi salinan pd puan M hari tu..
enchek Y : PAP!! *dia letak tepon!!!!!! (bayangkan je la munyi letak tepon camtu ek..hahahahaa)

haishhhh..dalam ati aku..
berasap btol..
kurang ajar btol la..
dahla dr mula2 nak buat akaun hr tu dah prob laki bini ni
sekali aku PANGG karang br taw!

tapi aku kan..ehem..
ayu..
lemah lembut..
sopan santun..

*kasik can la ekkk..hahaha..

so aku tadek la marah pon..
just dalam ati je ckp..
nape la kureng sgt ni..
kte ni tlg dia kan..
ape slhnya ade sket budi bhs tuh..

haish!!










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...