Sunday, June 22, 2008

semalam pny citer



hellew
slamat mlm sme..
nak citer psl semlm ni..
janji ngan mereka2 jmp kat ipoh parade kol 11
so, dlm kol 10.15 aku gerak g umah azreen
kitorang g sama2 la..dah satu hala kan
watpe nk bazir minyak =P

ms kitorang smpi..
org lain sme dh smpi..hiks
tp bukan leh main lg..
igtkan dah cukup awal..
rupanya ade tournament
kena tgu plak lg
bile dh dpt turn plak..
bleh men 1 game je..
eee..bapak la x puasnya main taw..

ni yg aku wendu nk men boling ngan double wanz ni.
hikhik
yer..ai wendu kat yu..jgn la wat muke x caye lak @sinchan

so semlm pas men boling
g mkn..pastu jalan2..pusing2..
aku ngan azreen je kaki berjalan
yg lain sme mls je =P

kat ipoh parade semlm ade event ape tah
aku ade rakam video..
tp lupa nk transfer lak td..
itu later la ek =P

then
dalam kol 4 lebih tu kitorang pon balik la..
smpi2 umah..
ayah gtaw nk balik kg..

so semlm mmg penat :(
smpi kg je saket pale..
tp klo kat umah ni,
aku tak kisah saket pon
leh manje2 ngan mak @love

hihi

ini lah officemate aku yg sporting2 smenya..hiks
ops..jgn mare ye pomot muke korang lam blog








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...