Sunday, June 15, 2008

segannyerrrrr


semalam hari sabtu
hari sabtu g opis leh pki casual wear
so aku pon pki la jeans ngan shirt bodyglove aku
sekali kan dtg opis,tgk akak tu pki blaus @sial
kire sopan lak kan..
yg aku plak t-shirt kemain colorful lg..
aku x sempat nak amik2 gmbr bagai semlm

hiks

harusla pasni aku kena g carik blaus plak dah

ok,other story..
semalam aku rs hari paling gelabah la
aku kelam kabut semlm smpi tertumpahkan air atas dokumen@nangis
banyak lak tu yg tumpah, tp seb bek dokumen tu x rosak.. @nangis
kelam kabut bukan pasai pa pon..
pasai nk jwb call zatil..haha

petang ni back to normal life balik..
sabtu mgu depan cuti..
tp rsnya tak balik umah kot
dorang sme nk cop nak jalan2 hari tu..
kang tibe2 aku meroyan nk balik, habisla kena marah..haha
tp klo sempat,pas kuar jalan2, aku nk balik gak @musik

=P

tp..budak2 opis sme sgt baik la..seronok rsnya aku praktikal kat stu @love























1 comment:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wah...jenjalan ke mane tuh....
dak opis aku pon da sebok ajk karox....
layannn.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...