Saturday, May 17, 2008

tagged layik..

Senaraikan 5 hadiah yg anda impikan :-

1. celica merah
2. baucer shopping unlimited
3. laptop baru
4. pakej percutian
5. tedy bear + munger manyak gilerr!!@love

Senaraikan alasan atas pilihan itu :-

1. barula nnt laki2 bujang sume pandang aku..ahaks @sinchan
2. ohh..aku kan ske shopping @kembar
3. laptop sekrg ni dah mengom!! @konslet
4. nak jalan2 tgk doniaaaa...ceceeceaa..
5. beshnya klo dapat..

5 impresi terhadap org yg diminati :-

1. romantic
2. loving
3. caring
4. sweet talker
5. cute

Perkara hebat yg pernh dilakukan :-

for what i can remember, wakil negeri main netball n jadik best student peringkat skola ms SPM@sombong

5 ciptaan yg paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi yg maju) :-

1. Manusia
2. Pulau/pantai
3. handset
4. internet
5. laptop

5 perkara yg dibenci :-

1. kena tagged..moley x? hahah @damn
2. kwn baik main tikam belakang..
3. org tipu
4. tadak duit
5. org yg kaco aku pdhal aku x kaco dia@gatau

dgn ini..saya nak tag zai aka moonlite sbb dia cuke wat tagged..hiks..buat okeh yang,aku bg homeworks kt ko neyh @ayuk







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...