Saturday, May 10, 2008

recap 1


semalam bangun awal pagi..
siyes tak tipu..
kol 8 dah mangun *awal la tu kannnn.. @jelir

sbb aku ade janji ngan lecturer aku nak jmp
dia penyelia utk LI aku nnt
dia de meeting kol 9, so suh aku dtg awal sket..

aku dah mangun siap2 tu
taw jer lah..
aku bukan reti nak siap ekspress2 ni @sederhana
kol 8.45 pg br smpi kat bilik dia

aku dok ketuk2,xde orang pongg..
aisehh..aku dok pk aku dh lambat ke ni,dia dah g meeting ke @gigil
sekalik dia br dtg bilik upenya..
dia g minum sat td..hehe @jelir

yang lawaknya kan..

aku : saya igtkan pn dah pegi meeting
lect : eh..sy ade meeting ke pagi ni?? *dgn muka menggelabah..

@guling

aku g bilik dia ngan adik aku taw..
adik aku pastu g bantai gelak x hengatnyaa...

hiks

tp ade mslh sket la psl hal penyelia tu
mls nk citer kat sni @jelir

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...