Saturday, May 24, 2008

kait jambu..hiks



petang tadi aku ngan nina g kait jambu air ni
hiks
nina la tu tringin nak mkn
paksa aku jd assistant
xpela..ai rela..demi adikku..@sombong
cewaaahhh *ape lg na..lanje la ape2..hiks

oh ye..kat belakang umah kitorang ni de pokok jambu
td tgk2 manyak buah dah
lawak ok..kitorang dua2 mmg tak reti kait jambu
so dia goncang2 pokok tu guna galah
aku lak menadah kat bawah dengan bakul@sinchan

hahaha
dah mcm main games ape je @ayuk
tapi jambunya tak bape lawo lah..
blasah jer la..janji leh mkn cicah2 sambil tgk tv

ni la hasil game tersebut *dh kata jambu x lawo
@sinchan

hiks
liya pon nak tompang posing jugak @nggaya

p/s ehhhh..korang paham ke aku dok ckp kait2 ni..
phm kan maksud aku tu? karang pening lak korang nk mahamkan bhs aku..
hehe












2 comments:

Moonlite said...

lama dah aku tak mam jambu air ni.. jambu batu slalu la.. hehe..

:: pRincEss_N :: said...

kait..jgn x kait...cicah gn colet sodap tuh..laaayaaannn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...