Friday, May 16, 2008

cian dia

iskk..isk..iskk..
cian adikku yang sorang ini
balik skolah nangis2 @nangis
sbb ape?
sbb ibu dah janji nak bawak kek g skolah hari ni time dorang rehat
mak aku cuti hari ni
saje cuti lah
buat kek utk adik aku bawak g skolah
kan hari ni hari guru
alih2 mak aku g pasar td
mak aku lupaa!! @damn
keknya sume dh ciap..
mmg tgu nak anta je lg
cian adik aku ni
tu br benti nangis @nangis
sbb aku pujuk suh main game dlm laptop
mak aku pon nak pujuk adik aku
ckp ptg karang g umah cikgu dia tu anta kek @gatau

4 comments:

Ceera said...

alalalala... akak nye kenapa tak ingatkan... =)

:: pRincEss_N :: said...

alalalala....teacher's day ye adek....jgn laa majuk2 adek...

Moonlite said...

cian nye adik ko sorang tu..
sama cam aku zaman dulu kala.. semangat gle nak bg adiah kat cikgu..
huhu

agak2nya tyme aku jd cikgu nnti dapek tak present..
hamboi aku..
hypppppp!! tak snonoh tol ar..
hahahah

hUmmY said...

hahahhaa!

sian adek..

comel tu nanges!

siap pelok tedibear beso!

hikhikhikh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...