Friday, April 11, 2008

tiket habis ;p

adoi..
penatnya aku g pusanika td
g kaunter tiket trans nk beli tiket balik umah
dan..

TIKET HABIS!!@nari

yayyy!! *perlakuan org yg emosi terganggu @guling

adik aku ni la yg nak balik sgt2..
dia kat kajang,keja sementara tgu sambung blaja
esok dia ade interview kat uitm sri iskandar
so by hook or by crook, kena balik gak hari ni!!

adik ohh adik..
ikutkan akak, aku mls nak balik taw
pasal awak ni la,penat aku g sana sni carik tiket
karang lanje ke-ep-ci ekkk

ahahahaaa @guling

nak g pudu lah pulak, cari tiket di saaaaana @jelir

1 comment:

Ceera said...

semangat carik tiket...

ehem, tau la dah minat color merah kan, haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...