Thursday, April 17, 2008

syiling -> notes

tadi aku pegi tukar duet syiling kat kiosk
manyak gak duet syiling aku ekk sem ni
hihi
klo nak taw,mmg tiap2 sem aku akan kumpul duit syiling ni
pasalnya purse aku xde tpt syiling @jelir
dah nak habis sem ni
dari memberatkan beg aku, baik aku tukar @sederhana
hihi..
kira punya kira, dapat la rm41
ahaha
kena gelak dek padel sbb rm1 pon nk berkire @jelir
takpelah padel oi, aku bawak je sume syiling yg aku ade tu
tinggal rm3 je syiling 50 sen kat bilik tu, wat spare nk g dobi t
hehe

padel the boss @jelir

8 comments:

MiSsZuE said...

weh bg aku skit wet tue...hahaha..ngn x malu neh...aku sgt miskin skrg..

pssssstt...padel solo lagi ke tue...wakakaka...

Princess Redbloodsnow said...

bapakkkk oiiiii!!!
byk giler ko nyer syiling tuh spai di change dpt rm41


mintak aku oiiiii
half2 ek..kite kan beshfwenn..leh aa

muahahahahahaha

she.nono said...

manyak nyer wet dye..
jeles2...
hukhuk...
ckp kt padel 2 singgit pon wet gak...
;p

nanonano said...

menabung dengan bijak !
:p

Ceera said...

banyak gak syiling ko ye, sampai 41hinggit.. bagus bagus..

Aien cute said...

wah... rajinnya kumpul duit syiling. Banyak ngak tu bila dah tukar ngan wang kertas. Bijak berbelanja!

:: pRincEss_N :: said...

mek...t aku nk nunjuk gk siling aku....tp aku kompol 50sen jerk...skunk da 6olebey...amacm???huhuhuhu~

Moonlite said...

aku pon sejak2 dok sini jadi pengumpul syiling.. sebenarnya utk berdobi kala malas.. haha.. tp skang nak reban dan bekas duit syiling aku tuh..
baru yg doposen.. lom g campur limaposen ngan seposen.. bape dah eks??
toing toing..
bakal akauntan tolong kira!! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...