Sunday, April 20, 2008

8 things bout me..

kak alin tomey..
ini utang tagged ngan akak
sy dah langsaikan..

hikhik

8 things bout me

seorang yang sensitip, cepat majuk..cepat marah..hikhik..tp cepat sejok..zatil ngan gg dah masak sgt ngan pangai aku yang satu ni..hehe @jelir oh..lupa nk mention, mst pa chomot aku tu pon dh biasa SANGAT2 ngan peel ni @sederhana

susah nak lupakan kalau orang saketkan ati..maksud kat sni,bukan saket ati yg bodoh2 tu..ni mcm org betray aku ke..menda yang makan dalam..bukan x boleh maafkan..forgive, yes..but forget..erghh..too hard lah..once im hurt, aku trase nak lari jauh2 je dari orang tu n taknak ade kaitan lagi..

suka shopping @sederhana hehe..gtaw aku fomfuan mana yang x ske shopping? klo x membeli pon, dpt ukur shopping complex tu pon jadi la..tp x puas lah kan gtu..at least MUST grab sumthing..hehe..

dah ada boifren.. @cinta hikhik.. ni kalau x ckp pon korang mmg dah taw kot.. @sederhana

emo atau dlm erti kata lain, moody..yer..aku seorang yang moody..hehe..tp klo aku moody pon, xde lah aku nak lepas kat orang soka2 ati aku..melainkan orang kaco aku dulu..dulu kan..ulang suara.. DULU.. aku penah gaduh ngan pa chomot, ms tu tgh gayut guna tepon umah..aku hentak tepon tu smpi retak..xleh pakai dah..hahaha..dah buat gtu, br aku pk ayah aku marah t, nayer..tp seb bek lah ayah aku x marah *aku ckp ngan ayah aku yg tepon tu jatuh :P

tak suka orang lain tgk aku sedih+marah..klo nangis pon,nangis senyap2..kui3..lawaks tol..egonya sungguhlah tinggi @jelir

garang!! hehe..x cayo?? tang mana garangnya aku ni eh..hehe..korang x penah tgk aku marah lg.. jgn wat aku marah taw @takbole

ske main games..hehe..x kira lah games ape pon..virtual games la.outdoor games ni dah lama aku tinggalkan since f5..aku paling ske men mario..hahaha..besh3..

yayyyy..DONE!!

@nari@nari

fuh..one more tagged left to be answered..ida..nnt org free sket, org sambung buat ida nyer tagged lak ekk..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...