Monday, March 3, 2008


semalam..
pas xm,adakah patut aku pegi klcc..
hahaha..
aiyakk..
badan penat gilers + mata sgt nantoks sbb x cukup tdur..
standard ar tu kan mlm b4 xm sure x cukup tdur :P
sekali sha n farn ajak g klcc...ha,laju je ko kater iyer!!
haha

act g klcc bukanla saje2 pon..
aku saje2 lah :P dorang tu bukan saje2..hiks
dorang nk g jmp financial analysist IBM utk interview..
biasa lah,assignment :|
oh yer..financial analysist tu bukan org lain, tp abg sha jugekk..hiks
so,xde la formal pon jmpnya..
abg dia lanje mkn pizza kat klcc..
tataw la bape dia kena ketuk semlm :P
pssstt..abg sha ckp aku ni leh buat bakal istri..
tp sha dh pecah lobs dlu ckp aku ade bf :P
eee..gatai..hiks :P *sambil2 cobit2 pp sendiri :))

igtkan kejap je berbual ngan abg dia..
sekali berjam2 kitorang dok kat pizza tu..
smpi kol 6 lebih kot :(
cancel plan tgk wayang taw..

jalan2 kat klcc..
beli handbag glam kaler merah :P
sesuwei utk ku angkut g dinner...hiks
ops..aku bukan beli guna duit sendiri..
tp guna duit penajaa..ekekek :P
yang pasti,tah nape sgt beriyer ok aku sem ini mau g dinner :))
ni la rupa handbagnya..simple sajork..


pas tu kitorang pegi ke mid..
:)
sgt kaki merayap kan..hehe

farn kata xde gmbr dlm train,jadik mari kte bergambar yer :)

dok teman sha try kasut kat midvall :)

2 comments:

Ceera said...

memang cantik la beg tu, simple je...

Princess Redbloodsnow said...

eeeeeee mencikkkkk aaaaaa
lawa handbeg tuh taw
eeeee...mencik2..

majuk ngan ko ah

^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...