Friday, March 14, 2008

meet the frens :)



120308


janji nak jmp dgn fara, fea ngan nana..
i brought my dear sekalik..
mula2 igtkan nana jadik join..
tp end up nana x jadik :(
klo x, leh kte jmp2,borak2 kan na kan..

so..
janji jmp dlm 6.30 kat kl central..
aku ngan gg gerak dr ipba dlm kol 5.45 kot..
mula nak naik bus, tp xde duit kecik..
nnt kena marah ngan driver bus tu pulek..
aku serik sebenarnya psl mlm b4 tu driver keling durjana bawak rapid ckp aku bg dia rm2 pdhal aku dh masukkan rm4 dlm kotak tu..dah tu, tu plak last duit singgit aku...yg lain sume duit besar..lg mau gaduh ngan aku..bangang pny driver..aku smpi skrg bile igt2 hot rasa ati..tah2 dia yg mkn duit tu..

ok2..melalut lak..hiks
pendek citer,kitorang naik teksi lah pegi central
jalan jammed..standard ar time org balik keja kan
dah la tu, pakcik teksi ni over peramah lak
malas kitorang nk layan..
nk tgk x betapa peramahnya pakcik ni..*pdhal ade udang di sebalik mi*

aku : pakcik,kl central ek..
pakcik teksi : nk watpe g kl sentral tu
aku : err...*terkedu kejap*
gg : aa..nk g mkn..*cepat2 gg mencelah jadik penyelamat..siyes aku cam tataw nk jwb ape..sbb cam penyibuk je kan pakcik tu*
pakcik teksi : oo..tp ape tujuannya pegi kl central tu?
aku : aa *buat muke blur* mmg nk g kl central lah..
pakcik teksi : yer lah..pegi sana tu utk ke mana..contoh nk g naik train g sentul ke..klo camtu,baik xyah naik train, naik teksi je trus g sana..
aku n gg : tak..takk..kitorang mmg nk g jmp kwn kat sana..


x pasal2 kena menerangkan kat dia..
bongeks jer
pdhal aku taw niat dia nk suh kitorang naik teksi trus ke tpt tujuan..
tp aku ngan gg x paham2 bahse kan..hiks
terpaksalah pakcik tu ckp dgn terus terang klo nk g sentul or mana2, naik teksi jer lah :P

tp kan..klo la kata kitorang mmg g sentral utk naik train..
ade kena mengena ngan dia ker??????
dia ikut jer lah ke mana customer nk pegi..kan kan?

ok2..
smpi kl central dlm 6.30 lebih2 sket..hehee
straight trus g chic rice shop..
x susah nk kenal fara yg mana..hihi
aku smpi2 trus nmpk dia..
dia ngan fea..
so, kitorang berempat pon bla3..borak2 lah kan..
malas nk citer panjang lah,bukan de ape pon :P
layan gambar lah :)





*psst zie..

xmo jeles2 taw..nnt kte jmp plak :)

utk sayang aku sorang ni,
we *gg n I* will qada' all the times we've spent together with u bile u dh balik ok :)
mish u..

eh..luper lak nk mention kat atas..b4 jmp fara n fea, aku sempat jmp izyan kejap :)
izyan is our *aku,gg n zatil* ex-schoolmates n she's our *aku n gg* ex-dorm mates..
lama gilos ok x jmp..since f3 rsanya..
lepas dia blah..tp xde gmbr lah,sbb dia pon dtg lepak kat bilik gg..
xkan nk amik gmbr dgn pki baju tdur..hiks

ok..next,sape nk jmp aku?
ahhaa...matiklah ayat perasan okeh :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...