Thursday, March 27, 2008

hari sedang panas..

hehee..

muke tak mcm orang demam ek :P

demam tu demam manjes + ngades2 ajer..

ehe..

skrg just saket tekak je..harap2 suara tak hilang cam the chika ni..hehe

ampun chika..
jgn marah i yer
:P

hari tgh panas lah..
nak basuh baju..
tapi mesin basuh rosak :(
haih..sabar ajer lah..
aku tgk dalam gobok lemari *phm ke korang ni?* tu dh makin kurang baju aku..

huwaaaa!!

ha..tlg jgn bg cadangan basuh tangan..
hehee..
sbb tak terdaya aku nak menyental nyaa..

sape nak tolong????

:P

2 comments:

MiSsZuE said...

saya boley tolong..tolong tgk jer ah..hekhek..ala g je lah cuci pakai tgn biar bg tgn tgn tu lagi lembut..hikhik jgn mare..dulu time blaja saya sellu gune tgn..mesin sellu wat hal..cayok!

tiffany said...

takmo tolong la... wakakkaka... ida tak larat... huhu... mesin basuh ida pon rosak dah... n plumber tu lak baru semalam tau dah meninngal dunia... huhu...

nnt kalau u nak anta laundry ida tumpang sekaki ok tak??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...