Saturday, March 22, 2008

di hari pertunangan :)

muke sangat kilat2 dengan peluh yer..

cousin aku bertunang pd hari jumaat, 210308..
family belah laki nak jugak hari jumaat..amik berkat kununnya..
plus dorang org kelantan..
kelantan kan cuti hr jumaat..
xpelah, kte ikutkan saje lah kan :)

dorang sampai pon dalam kol 11 pg
trus buat majlis tahlil..
makan2..
pastu yang laki2 pegi masjid, solat jumaat.. *ni yang leceh klo de majlis hr jumaat ni
then, dalam kol 3 petang baru start bincangnya..
aku x amik port sgt ape yang dorang sok sek sok sek tu..
yang penting, keja aku snap2 gambar ajer!!

hehe

dalam pada menunggu tu, cian kat cousin aku..
tersangatlah panasnya..
yerlah, kol 11 lagi dah siap2 pakai baju sumer..
make up pon dah cair agaknya :P

hantaran dari pihak perempuan sangaaaaaaattlah banyak!!!
ade dalam 26 dulang kot..
byknya makanan..
mcm ni ar orang perak..hantaran mmg byk makanan..
plus barang2 wajib ade tu lah kan *baju, perfume, towel and lain2 lah
pastu orang datang je bawak makanan, biskut2, kek, pie utk buat hantaran..
dah orang bagi, xkan kte nak tolak..yer tak? :)

pihak laki balas dengan 7 dulang..
aku rasa orang kelantan @ terengganu mmg gini kot..
sbb dlu cu aku tawen ngan orang t'ganu, kenduri mmg tak bape meriah mcm kat perak..
kadang2 khemah pon tak naik..
btol x orang2 pantai timur??? :)


penuh katil ngan hantaran..psst..mlm b4 tu, kitorang dah rasmi dlu katil tu..haha *katil baru tuuuu :P

kek ini mak shayer yang buat utk hantaran :P

dari pihak lelaki

ni mak ngah lin, tukang solek :P

yang berdiri kat belakang tu family belah laki, yang duduk tu, tudung coklat, mak cousin aku, n the other two is our opah :)

amik berkat..bile lah turn aku lak ni..hehe :P

bakal MIL sarungkan cincin..

cium tangan tu..jgn x cium :P

ni lah dia cousin aku dan tunangnya..padan kan mereka? :)

oh yer..lupe nk ckp..
cousin aku ni bayer aku, 22 thn..
n her name is siti khalijah but i called her along
n her fiancee name is azremi @ remy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...