Thursday, March 27, 2008

cantik di luar,x semestinya cantik juga di dalam


korang..
taw tak ni ape?
klo tak dapat tangkap lg ni ape..
meh aku gtaw..
inilah..


LIF!!!!

hehe

pemandangan dari luarnya..
cantik kan? *boleh la :P


tapi..
jgn terkejut uols..
masuk2 dalam..

HAH!!

uols tgk lah sendiri
tak sanggup aku nk criter

:P

........
......
....
...
..
.
.
.
.
.
.













'cantik' sungguh kan dalam dia..
hiks
tak sangka camtu ghupenya dalam lif itu..
pes taim in my life
:P

p/s gambar disnap di metropoint kajang..hehee
aku rasa sedikit sebanyak menda ni sama jugak
mcm manusia kan..
tak semestinya cantik di luar, hatinya pon cantik..
dan tak semestinya mukenya tak bape cantik,
hatinya kotor..rite?

the moral is..NEVER JUDGE A BOOK BY ITS COVER
peace all :)

5 comments:

pRincEss_N said...

uit....first time ke ko nek lift die...sgtt horor kan...sadis dow...

tiffany said...

mak aiii... teruknye lift tu...

betol la kan org kata... cantik diluar tak semestinye cantik kat dalam gak...

takutnye nak naik lift ni... rela lagi panjat tangga kot... huhu

MiSsZuE said...

wau..manisnye ghupe dlm lif tue..kat kajang ke akan ku terjah..kikiki..

sweethOneY said...

ayein
aah la :D
hehe..tergezot eden..

eeda
tu la eeda..jgn igt luar lawo, dlm pon lawo..

hiks

miszue
ehehe..wat terjah ala2 melodi lak ek..

kui2

Princess Redbloodsnow said...

bapakkkk aiiii!!!
neh kes vandalisme ler neh
haiippp!!!

a'ah za
tuh ler example yg paling NYATA
utk gtaw kat org istilah =>DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER


Hikksss!!! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...