Saturday, March 22, 2008

balik kampung..woooo...balik kampung :P


malam rabu aku sampai umah..
petang khamis..err..lebih tepatnya,pas maghrib :P gerak balik grik..kg mak aku..
family aku ni biasa la..klo ckp pagi, petang la jawabnya :P

petang khamis hari tu adik laki aku balik umah..dia dok asrama dekat2 sni gak la..
tu yang kejenya nk balik umah je..
pantang cuti ajer nk balik..
so petang tu, otw balik grik, singgah kat hostel dia kejap ar..anta dia
kitorang dah otw nk balik grik..kat area kati *sape org kuala kangsar,taw la :P
tibe2..pak gad skolah dia tepon..hiks
upenya pas keta kitorang gerak jer, dia kejar dr blakang psl kunci loker dia tertinggal..
careless btol adik aku ni..
klo tertinggal dalam keta,xpe lagi..
ni tertinggal kat umah..
wpon dah separuh jalan, patah balik jugak la ke umah nk amik kunci tu nk pas kat dia..
ayah aku ckp dah, 'klo kte g anta kunci kat dia ni pon, silap2 dah pecah loker dlu'

dan..
bile kitorang dah g skolah dia balik g anta kunci
mmg sahih lah dia dh pecah kunci loker dia tu :P
beser la dak laki yer tak..hiks
x pasal2 kena pasang padlock baru..
:P

oh ye..kitorang sampai kat grik akhirnya dalam kol 9 mlm kot..
:)

adik aku yg montel :P

3 comments:

pRincEss_N said...

uit...haaa...kantoi pkai tudung aku balek kg ekk...mlaram ko..babab kang...ni kne kasik charge neyh...t aku anto resit..hukhukhuk~

sweethOneY said...

haha..ko ni ske kantoikan aku taw cik N..
sementara ade kat aku, baik aku melaram dluk..hiks

t aku anta, ko kasik ar resit kat aku ek :P

pRincEss_N said...

hahaha~ t basoh kasik wangi2 ekk....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...